dat kunnen typfouten zijn... (voordeel van twijfelquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
I know en als je goed leest is dat niet het enige
Dude...ik haat kloonsquote:
- Is het een negert?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke vooruit..ik mag Crazy-M graag..hij mij nu waarschijnlijk niet meerquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat kunnen typfouten zijn... (voordeel van twijfel)
Je gaat wat?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Oke vooruit..ik ga Crazy-M graag..hij mij nu waarschijnlijk niet meer
Ik ben ook onderontwikkeld dat heb ik nooit ontkentquote:
op een forum ga ik niet op de spelling letten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat kunnen typfouten zijn... (voordeel van twijfel)
Grammarnazi!!einz@#113quote:
Zeh horrorquote:
CM Denk aan je hart etc.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
op een forum ga ik niet op de spelling letten.
Ik sta binnen bedrijf aangeschreven als een sterke communicatieve werknemer. Klaneten zitten niks voor niks om mij te springen.
En jah, op een fiorum intresseert mij de spelling of wat dan ook echt helemaal niks.
BTW ik zat dat er weer nieuwe house is op TVquote:
ben ik het toch ook wel mee eens...quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
op een forum ga ik niet op de spelling letten.
Ik sta binnen bedrijf aangeschreven als een sterke communicatieve werknemer. Klaneten zitten niks voor niks om mij te springen.
En jah, op een fiorum intresseert mij de spelling of wat dan ook echt helemaal niks.
Ja kloptquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
BTW ik zat dat er weer nieuwe house is op TVop donderdag?
Had die van vorige week opgenomen. Dus vanaaf lekker 2 afl. house kijkenquote:
Wickedquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Had die van vorige week opgenomen. Dus vanaaf lekker 2 afl. house kijkenben er blij van
ik let er ook nooit op, thuis heb ik vd week een woordenboek nl in firefox geinstalleerd. dat scheelt ook een hoopquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben ik het toch ook wel mee eens...
al let ik er altijd wel een beetje opmja das mn vak..
Al typ ik hier veel spreektaal en dan let ik dus echt niet op de spelling.. ja en juh is toch wel een verschil
Skillzquote:
opnemenquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Had die van vorige week opgenomen. Dus vanaaf lekker 2 afl. house kijkenben er blij van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |