ik zou het niet doenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:23 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel een redelijke vinyl, niet geweldig, maar ook niet slecht ofzo. Het is gewoon niet zo hard, ik denk dat ik hier wel redelijk mee kan openen of niet soms?
Ahh vandaar, soms luister ik slam fm in de auto maar vind het niet zon super zender idd.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:04 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
ging over Slam FM niet over showtek
Nog steeds zoooooooo'n tantu spange kk-geile dope ramset hèquote:Pradera @ Hard.FM Convention Festival
01. DJ Mystery - Magic (Pradera Hardstyle Remix)![]()
02. Scope DJ - Final Destination![]()
03. Josh & Wesz vs Glowiej - Fucking Poserz![]()
04. Pradera - 10 words : die intro/eindtro basszaaaaggguuuhhhh
05. Pradera vs Sasha F - Get Loose ; gone on Patrone![]()
06. DJ Vortex - Bassdrum (Low-E Remix)![]()
07. Crixus Meets W4cko & Cartesis - Act Of Union (Original Mix)![]()
08. Deepack - Free Ur Mind![]()
![]()
09. Pradera - Midnight![]()
10. Pradera vs Sasha F - Invincible![]()
11. DJ Gius - Nerve![]()
12. Activator - June![]()
13. Pradera vs Sasha F - Summer Feelings![]()
14. Apex Mind - Sadomaso![]()
3FM FTW JWTZquote:Op maandag 2 februari 2009 19:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ahh vandaar, soms luister ik slam fm in de auto maar vind het niet zon super zender idd.
Schande!quote:Wat ook veel terug is te zien, is dat je van hardstyle houdt. Wat heb je met deze muziekstroming?
Ik hou heel erg van dat genre, omdat als ik het luister gewoon zin krijg in een feestje en de stress van het dagelijkse leven even vergeet.
Het mooiste eraan vind ik de feesten.
Lekker de stress vergeten van het doordeweekse leven en lekker helemaal uit je dak gaan met honderden en soms duizenden mensen om je heen, die allemaal maar met een doel komen: een geweldige avond hebben!
Die topicreeks ben ik toevallig ooit een keer tegenaan gelopen, en eigenlijk nooit meer weggegaan.
Door die reeks ben ik eigenlijk altijd op de hoogte van nieuwe plaatjes en nieuws over feestjes die eraan komen.
Ook leuk is dat ik diverse mensen die ook in die reeks rondhangen diverse malen op feesten heb ontmoet, zoals onzer MUZ mod Da_ripper!
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:05 schreef JortK het volgende:
Ook leuk is dat ik diverse mensen die ook in die reeks rondhangen diverse malen op feesten heb ontmoet, zoals onzer MUZ mod Da_ripper!
JE MOET JE MUIL KLEP HOUDEN!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:12 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]![]()
![]()
Schande indeed- maar laat ons maar idd maar klein blijven ... Hardstyle is tòch dood?!
kben er maar mee opgehouden, kheb mn klep verbrand, kheb mn nikies weggepleurd, kben een baan gaan zoeken, wat een kut-muziek!
quote:
Wie zei dat ik het met "plaatjes" meteen over mp3's had?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Neen, verzoekjes om mp3's worden 'eigenlijk' niet toegestaan op het forum .... ReM
heb daar ooit 1 grote bundel gekocht. Voor de rest ook alleen maar actie codes. Mysteryland zag ik bij de penningen een hele stapel liggen in zo'n gleufje en heb me geen moment bedacht en dat stapeltje meegenomenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:21 schreef RiKe het volgende:
Woohoo ontdek net dat ik genoeg credits op m'n dance-tunes heb staan![]()
Helemaal vergeten![]()
Even wat Alphaverb nummers kopen (oke de credits komen allemaal van acties van dance-tunes, dus praktisch nog gratis)
hehe, hoe duur zou 1 zo'n lampje zijn ?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:51 schreef Da_Ripper het volgende:
wat je met 4 laser(tjes) wel niet kunt doen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
stuur maar PM, zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:09 schreef RiKe het volgende:
Heren, ik heb wat verzoekjes.
Of jullie bepaalde platen op de pc hebben staan, kan ik dat gewoon hier neer knallen of is PM beter?
quote:
ik kan me nog herinneren dat ik een keer naar Slam FM luisterdequote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:06 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
Ze hebben daar altijd 1 "beukplaat" van de week ofzoiets
ikke nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
nee, heb ik niet
maar
stond wel achter Jochem Myjer in de rij bij de kassa bij de hoogvliet net
Who wants to touch me ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |