Maar wat moeten we zonder klep!quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:13 schreef Da_Ripper het volgende:
Over die ekte ekte klep gesproken, vandaag nog ff bij mn klep-supplaijer geweest ... maar ze hadden geen rode meer![]()
* ReMcOrEquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:37 schreef ElDani het volgende:
Wie van jullie overweegt naar dat Fantasy Island te gaan? (te zien op ongeveer elke dance-gerelateerde site)
me 2, daarom misschien dit jaar wel presentquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:05 schreef Da_Ripper het volgende:
Heb goede verhalen over Fant_Island 08 gehoord .... *optie
Alphaverbquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:31 schreef Sethje het volgende:
En de mid van onze anthem zaagt ook echt zo godsgruwelijk hard, alphaverb had een handje meegeholpen en vond hem zelf ook vet gewordenmijn held
Jullie hebben zeker een sponsor he?quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:31 schreef Sethje het volgende:
Ik ben zo verliefd op Sonic Sabotage jonge
En de mid van onze anthem zaagt ook echt zo godsgruwelijk hard, alphaverb had een handje meegeholpen en vond hem zelf ook vet gewordenmijn held
Paar foto's van de opbouw
x 12.434quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:31 schreef Sethje het volgende:
Ik vind die Abyss and Judge ook zeer goed te pruimenquote:
Probeer het eens zou ik zeggenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:05 schreef Da_Ripper het volgende:
Schoot me trouwens nog iets binnen voor onze [Hardstyle]-reeks.
Wat als we om de zoveel tijd eens een interview de deur uit doen?
Ik bedoel, FOK!; een breed en goed bezochte site (JortK zal de cijfers wel hebben) met een HS-reeks wat gaat als een speer en waar relatief best veel kwaliteits-post staan. IMO wordt er hier aardig inhoudelijk gediscussieerd en ik denk dat er best wel artiesten zullen zijn die een vragenlijst (door ons allen opgesteld bijv) willen beantwoorden.
wat jullie ...
x2, en vette foto'squote:Op woensdag 4 februari 2009 18:31 schreef Sethje het volgende:
Paar foto's van de opbouw
Ik overweeg het niet, lijkt me eigenlijk wel heel erg leuk.. en het is niet te ver weg alleen krijg ik waarschijnlijk niemand meequote:Op woensdag 4 februari 2009 16:37 schreef ElDani het volgende:
[..]
Wie van jullie overweegt naar dat Fantasy Island te gaan? (te zien op ongeveer elke dance-gerelateerde site)
Hertoghhh! Das pas bierquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:19 schreef Silaz het volgende:
Grolsch of Palm
Tevens nog feli Houniet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |