ja dan is het idd vragen waarom...quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij schilderd de viezigheid op de vloer gewoon mee, en de verf dekt niet, dus je ziet het er doorheen
quote:
de hele vloer met een rollertje, klein stukjes met een klein kwastjequote:
Geen zin in, weet overigens ook niet of hij nederlands spreekt... Hij loopt hier al een paar weken rond, maar heb hem nog geen woord nederlands horen pratenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja dan is het idd vragen waarom...![]()
ik zou het hem gewoon vragen
heb je m uberhaupt wel horen praten...quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
de hele vloer met een rollertje, klein stukjes met een klein kwastje
[..]
Geen zin in, weet overigens ook niet of hij nederlands spreekt... Hij loopt hier al een paar weken rond, maar heb hem nog geen woord nederlands horen praten
Ja, heb m wel horen praten jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heb je m uberhaupt wel horen praten...en woon je toevallig in dezelfde flat als ik ofzo... hier zijn ze ook aan het verbouwen...
Waarom niet is dan de vraag?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:05 schreef Ladylike het volgende:
Honger
Maar ik kan niet van de afdeling
Oke... dan zal het wel niet...maar je weet maar nooitquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, heb m wel horen praten jaMaar ik versta m niet, dus t is geen nederlands, engels of duits
En ze zijn hier niet aan t verbouwen, alleen alles aan het schilderenDus denk niet dat we in de zelfde flat wonen
*Kijk in fotoboek* Nee, mijn flat is niet zó groot dat ie van Amstelveen tot Zwijndrecht looptquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Oke... dan zal het wel niet...maar je weet maar nooit
O, nee die van mij ook niet... maar 12 woningen...quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
*Kijk in fotoboek* Nee, mijn flat is niet zó groot dat ie van Amstelveen tot Zwijndrecht loopt
Mini flatje?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
O, nee die van mij ook niet... maar 12 woningen...
Omdat de collega secretaresses lekker uit eten zijn en mij nieteens op eigen kosten meegevraagd hebbenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waarom niet is dan de vraag?
ja gelukkig welquote:
je kan beter van Jezus houdenquote:
Ik hou ook van mijn zusquote:
dat achterbakse....quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat is er nu weer mis met vrouwen? Vrouwen hebben ook altijd wel iets te zeuren he..
mooizoquote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vanavond weer ja! Bier en vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |