Ik vind het ook lastig hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, jij kan niet kiezen met al je ofjes. Zie!
Of rocker. Ik ga een oude rockert worden. Ik heb al één bandlid.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik vind het ook lastig hoor.
Zangeres is ook nog een optie.
Ga schoenen aaien jij.quote:
Cool, jij weet het al!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Of rocker. Ik ga een oude rockert worden. Ik heb al één bandlid.
Heb ik in HD, zet ik altijd hard aan als Juud weg is.quote:
Maar je wist al wel dat geld niet gelukkig maakt hè! Echt niet!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik vind het ook lastig hoor.
Zangeres is ook nog een optie.
Ik voel het gewoon. Het is het eerste nummer wat gaat spelen zodra ik de auto start. Dan voel ik me zo goed!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heb ik in HD, zet ik altijd hard aan als Juud weg is.![]()
En de buren maar raar opkijken.
Hihi.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heb ik in HD, zet ik altijd hard aan als Juud weg is.![]()
En de buren maar raar opkijken.
Hihi.
Nee geen Tweety!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:48 schreef CarOnline het volgende:
Zij heeft wel tof haar he. Oh en toffe tats.
Ik wil ook een tattoo. Maar ik weet alleen nog niet waar en wat.
Misschien wel een Tweety op mn bips
Omslachtig gedoe. Ik kom vanavond wel weer tot mezelf, met een fles wijn in m'n mik. Klote sauna's.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Jahaa, nadat ik in een zweethut tot mezelf ben gekomen!
Lulkoek! Dat wil de regering dat je dat denkt! Het maakt heel gelukkig!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar je wist al wel dat geld niet gelukkig maakt hè! Echt niet!
Géén geld daarentegen, maakt wel óngelukkig.
Dus: je hoeft helemaal geen multimiljonair te worden, want hoe meer hoe gelukkiger gaat niet op. Je moet gewoon een béétje meer geld.. Zie, dat klinkt al meteen een stuk haalbaarderder.
Hahaha, dat is wel een beetje uit de hand gelopen ja.quote:
Oh, dat wil ik ook. Eigenlijk wil ik een hele arm, helemaal vol maar dat is wat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:48 schreef CarOnline het volgende:
Zij heeft wel tof haar he. Oh en toffe tats.
Ik wil ook een tattoo. Maar ik weet alleen nog niet waar en wat.
Misschien wel een Tweety op mn bips
Nee.quote:
Een zweethut is een oude indianen ritueel hoor. Dan zing je kumbaya, zweet én zing je alle problemen van je af. Ik werkte met een sok en die deed dat elk jaar. Kwam als herboren weer op het werk. Zemelig ook.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Omslachtig gedoe. Ik kom vanavond wel weer tot mezelf, met een fles wijn in m'n mik. Klote sauna's.
Jaaaaaa dat lijkt me zó vetquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, dat wil ik ook. Eigenlijk wil ik een hele arm, helemaal vol maar dat is wat.
Ja, zo'n sleeve en stiekem allemaal vieze woorden erin proppen omdat ik er zelf om moet lachen. Met pin ups en kleurtjes.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaaaaa dat lijkt me zó vet![]()
Nu heb ik vrij vette bovenarmen dus dat is het sowieso maar ohhh dat zou ik wel willen ja
Zemelig?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Een zweethut is een oude indianen ritueel hoor. Dan zing je kumbaya, zweet én zing je alle problemen van je af. Ik werkte met een sok en die deed dat elk jaar. Kwam als herboren weer op het werk. Zemelig ook.
Alleen vindt niemand het iets voor mij.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:55 schreef Copycat het volgende:
Zo'n sleeve is wel vet. Maar dat moet me toch een partij pijn doen. En dan ben je 75 en heb je zo'n sleeve.
Ik hoef geen tatoeage, ik heb al een volop getatoeëerdebroer
.
Jaaaaa en dat het dan eigenlijk een rebus isquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, zo'n sleeve en stiekem allemaal vieze woorden erin proppen omdat ik er zelf om moet lachen. Met pin ups en kleurtjes.
Jij kent hem, hij had een eigen biocultuur onder zijn zelfgebreide truien.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zemelig?
Dan zie ik iemand voor me met slakkenhuisjes onder dr oksels.
Beetje vies wel.
Je armen vol met tattoos kleedt wel lekker slank afquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaaaaa dat lijkt me zó vet![]()
Nu heb ik vrij vette bovenarmen dus dat is het sowieso maar ohhh dat zou ik wel willen ja
Ja maar koi karpers dat zijn vissen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:58 schreef Copycat het volgende:
Een vriend van me heeft laatst zo'n authentieke zeemannentatoeage laten zetten. In die specifieke kleuren rood en blauw (en nog iets). Dat zag er ook wel mooi uit. Bij een man.
Anders word je toch een beetje een Amy Winehouse wannabe en wie wanna dat nou be-en?
Ja ik kreeg zoiets door.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Jij kent hem, hij had een eigen biocultuur onder zijn zelfgebreide truien.
Nee dus! En dat is uitgebreid onderzocht ook, maar dat onderzoek zal wel gemanipuleerd zijn door de regering dan zeker.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Lulkoek! Dat wil de regering dat je dat denkt! Het maakt heel gelukkig!
HEEL!!
Gewoon zwart laten tattenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je armen vol met tattoos kleedt wel lekker slank af
Ja, manipulatie FTW!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dus! En dat is uitgebreid onderzocht ook, maar dat onderzoek zal wel gemanipuleerd zijn door de regering dan zeker.
Uitkomst: rijk zijn maakt niet gelukkig, armoede maakt wel ongelukkig, alsmede relatiéve armoede (in verhouding tot je omgeving)
Het gelukkkigst maakt het, als je nét (!) iets meer geld hebt dan je (sociale) omgeving.
Véél meer werkte ook weer niet helemaal. En dan gaan mensen ook van sociale omgeving verkássen.
Maar goed, fijn allemaal, maar je hebt nog steeds geen gouden tip nu dus.
Ehmm... een themapark in je tuin? Dat mensen "kampje" kunnen spelen? [ afbeelding ]
Je hebt er wel de tuin voor.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, manipulatie FTW!![]()
Ja, ik wil iets meer geld hebben, IETSJE MAAR!!![]()
Ja, een themapark is wel een idee.
Maar ik denk niet dat het uithangbord het lang zal houden, dacht je wel?
Begint het met een "A"?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:02 schreef CarOnline het volgende:
Maar ik denk niet dat het uithangbord het lang zal houden, dacht je wel?
CarO's wasser wunderland.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je hebt er wel de tuin voor.
Zo een wasserglijbaan uit het dakraam de tuin in!
Arbeit macht frei Spazierpark.quote:
Haha jaaa dat is wel een idee, iets buurtvriendelijker ook.quote:
Doen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:04 schreef CarOnline het volgende:
Oh ik ga zo eens naar de overkant, ik wil mn haar verven.
Nou heb ik het saai blond en ik wil pink blond.
En tattoo's.
Ik wil echt een toffe! En dan op mn binnenkant pols.
En als je vervelend bent moet je van deze glijbaan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha jaaa dat is wel een idee, iets buurtvriendelijker ook.
Oke, Dementor ontwerpt de glijbaan en jij het bad
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
En als je vervelend bent moet je van deze glijbaan.
[ afbeelding ]
Doe eerst mn haar wel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Tattoo en doe je haar dan ook maar.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
En als je vervelend bent moet je van deze glijbaan.
[ afbeelding ]
Goed zo!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Doe eerst mn haar wel.
Mn man vind tattoo's niet leuk![]()
En zwart haar ook niet.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed zo!
Nou een klein tattootje kan wel cute zijn eigenlijk.
Maar niet van die grote vieze zwarte tribals. Bah.
Hier hetzelfde. Behalve kiezen voor succes zijn we ook niet goed in het kiezen voor een tattoo lievende partner. Roken vindt die ook al niks en bitterballen ook niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Doe eerst mn haar wel.
Mn man vind tattoo's niet leuk![]()
En zwart haar ook niet.
Ik zit opgesloten, in een huisvrouwenlichaam, eigenlijk ben ik heel ruig en stoer.
Mn kisten staan ook al sinds de verhuizing op zolder
Ohh echt, we kunnen in een praatgroep!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Behalve kiezen voor succes zijn we ook niet goed in het kiezen voor een tattoo lievende partner. Roken vindt die ook al niks en bitterballen ook niet.![]()
Kisten kreeg ik dan weer wel maar dat was omdat hij ze ook droeg. Geef acht!
Nu wil ik ze niet meer maar toen waren ze wel handig voor mijn werk.
Een koe met een stippellijntje?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohh echt, we kunnen in een praatgroep!![]()
Nou ja, de mijne staan ook niet voor niets op zolder![]()
Deze stijl vind ik zooooooo gaaf!
http://www.yourmeatismine.com/
Kijk gerust even verder!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Een koe met een stippellijntje?
Oh wacht, dat is krassig. Maar maar maar...
Ik mag toch hopen dat dat stiftwerk is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:22 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zag de jongste er ook een keer uit toen de oudste geen inspiratie meer had.
Ja, daar zou ik dan zo 1 2 3 ook niet meteen voor kiezenquote:
Benen foto van mijn toen 2 jarige dochters al gezien?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:22 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zag de jongste er ook een keer uit toen de oudste geen inspiratie meer had.
Dat schaartje ook, vind ik.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik dan zo 1 2 3 ook niet meteen voor kiezen![]()
Maar ik vind die popjes wel mooi
Nee, vertel!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Benen foto van mijn toen 2 jarige dochters al gezien?
De dames sliepen op zolder.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, vertel!
Hier was het ook vooral het gezicht. Wel leuk want hij had de kleurtjes balpennen gebruikt. Dat brak toch een beetje.
Zijn ze nog steeds zo ondernemend?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
De dames sliepen op zolder.
Laten daar nou ook alle fotoboeken en zooi achter een luik liggen![]()
En een etui, met een watervaste stift.
Dus toen ik dacht ze uit bed te halen zag ik één grote bende, alle fotoboeken naar de knoppen én harige benen![]()
Nu kan ik er wel om lachen, maar het was echt treurig.
Dit is na het douchen, dus het échte zwarte is er al af.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |