bak koffie of thee ?quote:Op maandag 2 februari 2009 10:32 schreef styliste het volgende:
[..]
dank, moet wel uitkijken straks val ik in slaap op mn werk!
Doe er dan genoeg suiker inquote:Op maandag 2 februari 2009 10:47 schreef styliste het volgende:
[..]
thee! mjam...
kwil nog steeds slapen...
ik krijg 9 feb mijn nieuwe autoquote:Op maandag 2 februari 2009 10:58 schreef styliste het volgende:
[..]
Gatver!!!!![]()
Ik wil straks een swift of een mini ofzo....
als ik ooit mijn rijbewijs haal....
Seat Ibiza 3 deurs, Magic Zwart, Diesel 1.9quote:Op maandag 2 februari 2009 11:06 schreef styliste het volgende:
[..]
ik weet dat je het al een keer gezegd hebt maar wat voor 1 ook al weer?
Tilburg #73; Wij gaan er even uit voor de reclamequote:Op maandag 2 februari 2009 10:14 schreef Crazy-M het volgende:
Tilburg #73 Attack of the pinguings !!
nice!quote:Op maandag 2 februari 2009 11:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Tilburg #73; Wij gaan er even uit voor de reclame
hahahaquote:Op maandag 2 februari 2009 11:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Tilburg #73; Wij gaan er even uit voor de reclame
9 feb heb ik hem dusquote:Op maandag 2 februari 2009 11:11 schreef styliste het volgende:
ik vind al die nieuwe uitvoeringen van oude modellen mjam...
Woon jij bij mij in de straat dan?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:46 schreef Messenga het volgende:
God wat een mongolen leven er in mijn straat
Bijna, hier zijn de Tilburgers mongolen.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Woon jij bij mij in de straat dan?Hier wonen er ook een aantal, klote-k*tpolen
Das met ibiza eigenlijk niet echt aan de gangquote:Op maandag 2 februari 2009 11:11 schreef styliste het volgende:
ik vind al die nieuwe uitvoeringen van oude modellen mjam...
woon je bij mij in de buurt dan?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Bijna, hier zijn de Tilburgers mongolen.
je hebt wel de new ibiza...quote:Op maandag 2 februari 2009 12:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
Das met ibiza eigenlijk niet echt aan de gang![]()
![]()
Je bedoelt de mini/fiat500/beetle? In that case.. nee das met de ibiza niet aan de orde eigenlijk
![]()
nieuwe ibiza is wel gaaf jahquote:Op maandag 2 februari 2009 13:13 schreef styliste het volgende:
[..]
je hebt wel de new ibiza...
de nieuwe swift is ook
maar de 9e dus.. leuk leuk!quote:
haha, mini is wel klein, maar twingo is echt kleinerquote:Op maandag 2 februari 2009 13:56 schreef styliste het volgende:
[..]
maar de 9e dus.. leuk leuk!
Het is nog lang niet zo ver maar ik kan me nu al verheugen op een autootje...zit me alleen wel nu net te bedenken dat zo'n mini erg leuk is maar die bijna net zo groot is als mijn hond (haags bloed hier... overdrijven is een kunst) dus als die er ook in moet wordt het nogal krap denk zo...
twingo is ook leuk maar dan vind ik de swift toch leuker denk ik.... en dan in een lekker vrolijk kleurtjequote:Op maandag 2 februari 2009 14:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, mini is wel klein, maar twingo is echt kleiner
Twingo rijd ik nu.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:27 schreef styliste het volgende:
[..]
twingo is ook leuk maar dan vind ik de swift toch leuker denk ik.... en dan in een lekker vrolijk kleurtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |