als in volledige naam? Fransesco Maringo Luca Castellini.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En verder? Nog meer over jezelf te vertellen?
Omdat SC-newbies zich dienen voor te stellen aan de SC-oldbies, zodat iedereen weet met wie hij/zij aan het SC'en is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:21 schreef Maringo het volgende:
[..]
als in volledige naam? Fransesco Maringo Luca Castellini.
Tja en verder.... waarom die intresse eigenlijk?
En dat weet je nuquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat SC-newbies zich dienen voor te stellen aan de SC-oldbies, zodat iedereen weet met wie hij/zij aan het SC'en is.
Hebben jullie geen inwijdings ritueel ofzo?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat SC-newbies zich dienen voor te stellen aan de SC-oldbies, zodat iedereen weet met wie hij/zij aan het SC'en is.
Las ik niet es een tijdje terug iets van TITS or GTFO?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:26 schreef Florian_ het volgende:
Ja Jitz, wat is ons inwijdingsritueel eigenlijk?
Moeten wel uber TITS zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Las ik niet es een tijdje terug iets van TITS or GTFO?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Las ik niet es een tijdje terug iets van TITS or GTFO?
Proberen Allure te versierenquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:26 schreef Florian_ het volgende:
Dat was altijd dat de newbie 100+ topics geen kritiek mocht geven, en lichtelijk mee mocht praten. Daarna word hij/zij langzaam geaccepteerdquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:26 schreef Florian_ het volgende:
Ja, alleen je naam is niet genoeg.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
En dat weet je nu![]()
Of wilde je nog meer weten?
Pics van vriendin/zusje?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
En dat weet je nu![]()
Of wilde je nog meer weten?
En van hem zelf. Als hij niet baas genoeg is is ie uiteraard ook niet welkomquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |