Waar heb ik gezegt over semi elke dag een kind meppen trouwens???quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:39 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Maar jij vraagt of ik misschien de reden weet waarom iemand semi-dagelijks zijn kind slaat. Alsof er een reden is om dat goed te praten.
Ik ben een hysterische tokkiequote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:42 schreef _Flash_ het volgende:
En Yvonne, zit je nou te stoken of ben je echt zo'n hysterische tokkie?
(Zie vooral jouw postings van 13:19 en 13:30)
Dat is niet waar, uit de OP valt herleiden dat school wel degelijk iets deed. Weliswaar niet iets wat naar TS' zin was, maar de melding kwam niet uit de lucht vallen. Voorafgaand aan het hoge ziekteverzuim waren er problemen met school, andere ouders, andere kinderen. Dat staat in de OP.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Ten eerste had de school eerder moeten ingrijpen of tenminste een huisbezoek af moeten leggen.
De school heeft dat hele jaar niks gedaan en pas achteraf een melding gedaan.
In je reactie van 13:12quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegt over semi elke dag een kind meppen trouwens???
Quote?quote:
Daar ben je zelf ook niet vies van, met je aanname dat school rancuneus is en dat de melding puur het ziekteverzuim betreft.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:43 schreef r_one het volgende:
[..]
Kijk, dit is nou een mooi staaltje van zwart-wit-(drog)redeneringen.
Mag ik je dan verzoeken om je in te houden wat hysterie betreft of je anders te verschonen uit dit topic?quote:
Nee ik vind jou veel genuanceerder en vooral realistischer in het leven staanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:43 schreef r_one het volgende:
Kijk, dit is nou een mooi staaltje van zwart-wit-(drog)redeneringen.
Mijn Godquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:46 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Mag ik je dan verzoeken om je in te houden wat hysterie betreft of je anders te verschonen uit dit topic?
Je hebt toch zelf handjes om je scroll-wieltje te bedienen?quote:
Nee, je moet zelf je posts gaan zoekenquote:
Hey, jij hebt commentaar op mij, dus mag je ook met dingen komen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:49 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Je hebt toch zelf handjes om je scroll-wieltje te bedienen?
Waar gaat het heen met Fok!....quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, je moet zelf je posts gaan zoeken
TS is toch een vader?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mijn God
Weet je wat, TS is een slechte moeder die het verdient dat er een onderzoek wordt ingesteld!
Ze vertelt hier vast niet alles, er is vast meer aan de hand!
Kinderen die ziek zijn moeten sowieso bij ouders weggehaald worden, bij goede ouders worden kinderen niet veelvuldig ziek.
Zo,
tevreden nu?
Ik zie even niet waarom je TS nou aan het aanvallen bent.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mijn God
Weet je wat, TS is een slechte moeder die het verdient dat er een onderzoek wordt ingesteld!
Ze vertelt hier vast niet alles, er is vast meer aan de hand!
Kinderen die ziek zijn moeten sowieso bij ouders weggehaald worden, bij goede ouders worden kinderen niet veelvuldig ziek.
Zo,
tevreden nu?
Meelullen met de rest heet dat.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:52 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Ik zie even niet waarom je TS nou aan het aanvallen bent.
*twijfelt om een report te maken in het feedbacktopic ivm gigantisch trollen*
Nee, waarschijnlijk heeft de TS ook een keer een foute kleur trui aangehad.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:46 schreef Shitney het volgende:
[..]
Daar ben je zelf ook niet vies van, met je aanname dat school rancuneus is en dat de melding puur het ziekteverzuim betreft.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:52 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
TS is zo te zien een man. En ook nog eens één die wél fatsoensnormen meegeeft, in tegenstelling tot alle andere mensen in zijn buurt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:51 schreef OxygeneO2 het volgende:
[..]
Mijn vrouw zorgt voor de kinderen dit hebben wij zo afgesproken nml. is zij dan ook zga langdurig werkeloos of minderwaardig in ogen van deze maatschappij?
Ik ben blij dat zij zo goed voor onze kinderen zorgt. Ben trots op onze kinderen die wel fatsoensnormen meekrijgen. Maar op die vorige school deed men niets aan de asociaal opgevoede kinderen.
Dat is schijnbaar de norm en tendens tegenwoordig en wordt gezien als normaal?
Ik zou niet twijfelen hoor..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:52 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
*twijfelt om een report te maken in het feedbacktopic ivm gigantisch trollen*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |