Ach meisje...quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niks behalve afkeer
Als je me gewoon dingen zou vragen over de lessen in de pauze of zo kan ik het je vast zo uitleggen
Maar zodra het een tentamen is raak ik in paniek en dan ga ik er of helemaal voor en dan eindigt het in tranen of ik doe alsof het me niks kan schelen, leer totaal niet en zak sowieso
sleep well auto!quote:
quote waardig ditquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon worden waarvan ik weet hoe ik ze moet spellen.
Nee eigenlijk pas sinds ik uit therapie benquote:
quote:
quote:
Ik ben er ook zeer tevreden over.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
helemaal goed! daarmee maak je zelf netjes duidelijk hoe je erover denkt
quote:
Hmm... faalangst? (ik waag een gokje)quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee eigenlijk pas sinds ik uit therapie ben
Vreemd maar oke
Okequote:
Meer dat ik gewoon niet weet hoe ik moet lerenquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Hmm... faalangst? (ik waag een gokje)
Dat heb ik ook rhu! Echt klote. Ga er nu met de psycholoog over praten o.a.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Meer dat ik gewoon niet weet hoe ik moet leren
Nooit geleerd vroeger
En voor therapie kon het me allemaal niet schelen en nu wel en dan is het wel lastig als ik mn best wil doen en het gewoon niet wil lukken
Ik zal eens naar mn decaan na de tentamen week, moet er toch nog langs
Dan ben ik benieuwd naar wat voor beeld jij hebt van mij.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe sorry, is echt zo. Ik let veel op details in communicatie
Bij mij in de klas zitten ook van die enthousiaste mensen die weken van te voren beginnenquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat heb ik ook rhu! Echt klote. Ga er nu met de psycholoog over praten o.a.
Een macho latin-loverquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd naar wat voor beeld jij hebt van mij.
Heb nooit stilgestaan bij een beeld van jou. Waarom wil je dat weten?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd naar wat voor beeld jij hebt van mij.
je wordt nog druk vanavondquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb nooit stilgestaan bij een beeld van jou. Waarom wil je dat weten?
Altijd interessant om te wetenquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:27 schreef MNR het volgende:
[..]
I expected as muchquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Een macho latin-lover![]()
Zoals iedereen hier
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |