nou wat ik ermee bedoelde was dat ik "vroegah" altijd zo zat.. oke nu woensdag, nog maar 2 en een halve dag werken. hey donderdag. nog maar anderhalve dag werken....quote:
Ik wordt altijd te jong ingeschat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
de dag dat dat mij zal overkomen zal echt nooit komen!
Dat je iemand te oud schat, of dat je te oud geschat wordt?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
Wat ook leuk is op maandag zeggen bijna weekend.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
nou wat ik ermee bedoelde was dat ik "vroegah" altijd zo zat.. oke nu woensdag, nog maar 2 en een halve dag werken. hey donderdag. nog maar anderhalve dag werken....
gewoon omdat ik er met tegenzin zat...
Ik werd een paar jaar terug om ID gevraagd toen ik bier kocht in de superquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
Eens zal je het weten te waarderen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:02 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wordt altijd te jong ingeschat.Sommige mensen in dit forum dachten dat ik nog 16 was ofzo.
Hahaha.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is............![]()
Verder gaat alles goed daar?
Het is gewoon een reflectie van wat ik ziequote:Op donderdag 29 januari 2009 10:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat een vleierij, MidNightRunmeisje.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik schatte laatst iemand te oud
Hij was beledigd en zei: maar jij bent ook geen 18 meer
Ik:
dezequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
of dat je te oud geschat wordt?
Later misschien.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil nu wel foto's natuurlijk he Techno
jij die kassiere meteen bedanken natuurlijk met een brede grijns op je smoel!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik werd een paar jaar terug om ID gevraagd toen ik bier kocht in de super
Misschien over een paar jaar. Maar als je 26 bent en ze geloven niet eens dat je 20 bent doet dat pijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:04 schreef Howl het volgende:
[..]
Eens zal je het weten te waarderen.
Wees blij dat ik je nog met je goede naam aanspreekquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wordt altijd te jong ingeschat.Sommige mensen in dit forum dachten dat ik nog 16 was ofzo.
Altijd leuk dat soort dingen. Nog leuker als jij dan veel ouder dan de cassiere blijkt te zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik werd een paar jaar terug om ID gevraagd toen ik bier kocht in de super
Ik ben wel wat gewend. Mijn moeder noemt mij soms bij de naam van mijn broertje. Of iemand waar mee ik heb gewerkt noemde mij continu een andere naam. Toen ben ik op een gegeven moment maar gestopt met haar verbeteren.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je nog met je goede naam aanspreek
Ik zeg ook vaak dingen hardop terwijl ze anders in mijn hoofd zitten. Ik merk dat pas als iemand dat terugzegt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend. Mijn moeder noemt mij soms bij de naam van mijn broertje. Of iemand waar mee ik heb gewerkt noemde mij continu een andere naam. Toen ben ik op een gegeven moment maar gestopt met haar verbeteren.
Dus zo erg is het nu ook weer niet.
Ware het niet dat het een nogal groot uitgevallen 45 plusser was met een kort pittig kapselquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
jij die kassiere meteen bedanken natuurlijk met een brede grijns op je smoel!
Ik word structureel 10+ jaar jonger geschat. Dat is niet altijd even handig, en als je dan zegt dat je ook nog een dochter van 14 hebt, dan zijn ze helemaal van: WTF?! Dat meen je niet! >_<quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:07 schreef tijnbrein het volgende:
Misschien over een paar jaar. Maar als je 26 bent en ze geloven niet eens dat je 20 bent doet dat pijn.![]()
Maar als mensen mij in het echt zien valt dat best wel mee. Ik word niet vaak meer jonger geschat. Of althans niet veel jonger meer.
Hehe, je zou zo maar denken iddquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]" Jij beledigt mij, dat zet ik je betaald.".
Dat was niet het gevalquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Altijd leuk dat soort dingen. Nog leuker als jij dan veel ouder dan de cassiere blijkt te zijn.
Natuurlijk!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.![]()
tenminste eentje die me ziet staan.
WJBz.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil nu wel foto's natuurlijk he Techno
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |