abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 januari 2009 @ 22:21:17 #1
163650 Greys
pi_65509702

Het vorige deel: Slank #511: Magnums, and we still keep our finger crossed!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:
schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

En vergeet niet : SHE is always RIGHT!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 januari 2009 @ 22:22:06 #2
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65509747
NO NEVERRRR, NO MOOOOOOOORE!

En een fipo, gekkenhuis!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_65509756
Zo dan. Ik ben een beetje dronken
Nu even koffie drinken
pi_65509812
Wild Rover
Ja doei.
pi_65509815
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 22:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Het was iets van de derde foto? En hij was grijs of groen!
Die is grijs met een paars zweempje, komt niet eens in de buurt van groen
  woensdag 28 januari 2009 @ 22:23:37 #6
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65509827
Ik dacht dat je "Slank? No never no more!" ging doen als TT!

Enfin ik ga even de season finale van seizoen 1 kijken Dan hoef ik nog maar 2,5 seizoen en ben ik bij met Amerika!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65509838
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ben er zowel met snoeiende hitte geweest (juli, lekker terrasjes hangen) als met vrieskou (kerst, romantiesj bij de open haard): allebei tof!
Ik vind het Joods Museum daar zo vreselijk mooi! Ik vind Joodse musea vaak saai en over-sentimenteel maar deze is zo uniek, met dat gebouw!
Ik vond dat ook heel indrukwekkend, vooral die hoge ruimte zonder ramen!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 januari 2009 @ 22:25:18 #8
163650 Greys
pi_65509911
Kga naar bedje! Vroeg, maar wel even lekker!

Tot morgen Wild Rovers!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 januari 2009 @ 22:26:01 #9
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65509955
oh, en nu heb ik dat liedje in m'n hoofd.

En ik kruip er ook in! Trusten allemaal!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_65510051
Mweheh toen ik klein was hebben mn ouders een van de dubliners te logeren gehad na een avond uit. En ik heb dat jarenlang onthouden als dat we een rovershoofdman (zeg maar zoals uit Ronja de Roversdochter) te ontbijten hadden gehad

Dus
pi_65510116
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 22:23 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik vond dat ook heel indrukwekkend, vooral die hoge ruimte zonder ramen!
De Holocausttoren! Ik vind het allemaal prachtig - de Garden of Exile waarin je, ondanks perfect in stramien geplaatste kolommen, het gevoel hebt te verdwalen - de Voids die een belangrijk deel van het gebouw vormen - het kunstwerk met al die metalen smileys waar je overheen loopt. Het maakte heel veel indruk op me.

De permanente expo is erg goed opgezet; de Duitsers proberen hun schuldgevoel door investeringen als dit te verminderen, voor mijn gevoel.
pi_65510164
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 22:27 schreef Dipkip het volgende:
Mweheh toen ik klein was hebben mn ouders een van de dubliners te logeren gehad na een avond uit. En ik heb dat jarenlang onthouden als dat we een rovershoofdman (zeg maar zoals uit Ronja de Roversdochter) te ontbijten hadden gehad

Dus
whehe
Ja doei.
pi_65510220
Nou volgens BNN heb ik een IQ van 135. Lijkt me vrij optimistisch.
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_65510230
Kijk, huisje van vriendje!

pi_65510251
leeg
Ja doei.
pi_65510331
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 22:31 schreef cyclechick het volgende:
Ik van 130. Ik geloof dat mn IQ dan 9 punten is gezakt ten opzichte van vorig jaar. Kan wel, ik werd halverwege heel erg boos dat ik maar 6 sec had voor die stomme plaatjes en nog niet geklikt had .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65510336
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 22:31 schreef cyclechick het volgende:
Ik vind het een idiote test - als beta scoor je altijd zo hoog! Volgens mij krijg je, met fatsoenlijk ruimtelijk inzicht, sowieso 125. Alles wat je vervolgens nog aan taalgevoel hebt, levert bonuspunten op

Ik kom al jaren op bijna-autistische waarden uit. Ik ben best slim hoor, maar bepaald niet hoogbegaafd
pi_65510402
ik kom al niet uit die 'eenvoudige' opvolgrijtjes en die stomme plaatjes met 'wat is het volgende plaatje' etc

daarom stop ik altijd al als ik vraag 1 zie
Ja doei.
  woensdag 28 januari 2009 @ 22:36:08 #19
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65510420
Ik had vandaag mijn laagste score ooit En zelfs 30 punten minder dan mijn hoogste score ooit.
Wordt een mens dommer met de jaren?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_65510429
Ik had 2-3 jaar geleden 150 punten
En m'n vader ook
  woensdag 28 januari 2009 @ 22:37:14 #21
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65510465
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 22:27 schreef Dipkip het volgende:

Dus
Vet stoer!

Ik sta op de foto met een Dubliner Ik was twee keer naar een concert geweest en ik was met een vriendin die goed was in backstage sneaken
Vet gezellig die concerten Die Barney is te wazig
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_65510474
Ik heb ooit voor school een echte IQ test moeten doen, maar ze gaven de uitslag niet in zoveel punten, maar in een percentage. Was brugklas gymnasium. Iedereen deed test. Hoorde je bij de hoogste 2%, maakte je kans op extra werk. Iedereen moest die test maken. Daar had je tenminste wel normaal de tijd
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65510498
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 22:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind het een idiote test - als beta scoor je altijd zo hoog! Volgens mij krijg je, met fatsoenlijk ruimtelijk inzicht, sowieso 125. Alles wat je vervolgens nog aan taalgevoel hebt, levert bonuspunten op

Ik kom al jaren op bijna-autistische waarden uit. Ik ben best slim hoor, maar bepaald niet hoogbegaafd
Het is natuurljk ook maar een indicatie, ze zeiden zelf al dat ze slechts een paar domeinen testen. daarbij zit je niet in een testruimte waar het rustig is, maar word je aan alle kanten afgeleid, en vond ik persoonlijk het niveau van flink wat vragen behoorlijk laag.
pi_65510527
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 22:36 schreef Tinkepink het volgende:
Ik had vandaag mijn laagste score ooit En zelfs 30 punten minder dan mijn hoogste score ooit.
Wordt een mens dommer met de jaren?
Waar kan ik die test online doen?

Nou ja, eerst maar even koffie drinken Ik geloof dat mijn huidige staat van beneveling minstens 20 punten zou schelen
pi_65510529
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik kom al niet uit die 'eenvoudige' opvolgrijtjes en die stomme plaatjes met 'wat is het volgende plaatje' etc

daarom stop ik altijd al als ik vraag 1 zie
Ik had de eerste vraag fout een goed begin is het halve werk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')