*checkt leeftijd.quote:
Verkapt pleidooi voor de burqa.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:29 schreef T3rr0r het volgende:
Het zijn ook vaak van die Turkse of Marokkaanse wijven die echt hun kop blijkbaar helemaal dichtverven, waardoor ze echt kankerlelijk worden (hoewel sommige zonder make-up ook kankerlelijk zijn).
Onzin. Check die blanke chicks even goed.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:29 schreef T3rr0r het volgende:
Het zijn ook vaak van die Turkse of Marokkaanse wijven die echt hun kop blijkbaar helemaal dichtverven, waardoor ze echt kankerlelijk worden (hoewel sommige zonder make-up ook kankerlelijk zijn).
Dat heb ik ook alsk mijn reet niet goed heb afgeveegdquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:53 schreef Smart_ass het volgende:
En het voelt al helemaal vies dan. Heel hard enzo.
Viezerik.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat heb ik ook alsk mijn reet niet goed heb afgeveegd
Wat wel gaaf isquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:41 schreef Fascination het volgende:
Terechte klacht, ziet er niet uit inderdaad. Ik vraag me ook echt of wat vrouwen daar mooi aan vinden.
Wat ik trouwens ook niet mooi vind; blauwe mascara.
Plaatje?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wat wel gaaf iszwarte mascara met dan een heul klein puntje blauw!
Heb ik nietquote:
Haha, dat is wel handig ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Heb ik nietzal ik het painten?
![]()
Zelfde geldt voor zwart + wit puntje/zwart + groen puntje. Ziet er gewoon tof uit.
* Hoi_Piepeloi had geluk met homovriendje (drag queen) die make-upjes eerst op andere mensen uitteste
Hij heeft gelijk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik vind mensen die stinken veel erger dan mensen die een monobrow hebben.
Mee eens!quote:Op donderdag 29 januari 2009 04:06 schreef Core. het volgende:
Ik zie de dames het liefst met zo min mogelijk mascara/make-up.![]()
Plakkaat-gedrochten loop ik met een wijde boog omheen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |