Tering.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had nog niet eens de conclusie getrokken dat FEB voor februari stond![]()
Zal ik dan toch maar stoppen met zuipen?
Waar stond het dan voor dacht je?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:47 schreef Irritatie100 het volgende:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:50 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Waar stond het dan voor dacht je?
volgens mijn heb je er al iets teveel opquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja, gewoon FEBquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:50 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Waar stond het dan voor dacht je?
Dan zit je na 48 weken al zonder en in de laatste weken van het jaar heb je ze juist zo hard nodigquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:46 schreef n8n het volgende:
bier is een jaar houdbaar, dat is 1 flesje per 2 weken
Ik snap er niks van.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben nu dus een lekker biertje aan het drinken![]()
Nou ben ik thuis geen grootverbruiker (alleen als ik uitga) en drink ik alleen heel af en toe een flesje. Nou wil ik dus ff weten tot wanneer mijn bier wat ik nu drink houdbaar is, maar er staat bij houdbaarheidsdatum FEB 2009! Hoe weet ik nu of ik door moet zuipen (omdat het volgende week afloopt) of niet (omdat het nog tot december houdbaar is)?
Vlaardingen, maar het is Grolsch dus ik doe het liever zelfquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
Waar woon je? Dan kom ik wel ff helpen
Ohja want et is wel heel logies dat dat op je bier staatquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, gewoon FEB
Dat is ook de afkorting van de faculteit waar ik studeer, ik zal daar wel mee in de war zijn geweest
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:56 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ik snap er niks van.
Is het nou tot februari goed of tot december??
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:47 schreef Irritatie100 het volgende:
ALs je genoeg op hebt welquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ohja want et is wel heel logies dat dat op je bier staat![]()
![]()
Ach ik woon op Zuid, dus ben dr zoquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vlaardingen, maar het is Grolsch dus ik doe het liever zelf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |