Ik ook niet. Klinkt zo lekker.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben oud. Ik heb geen idee wat waus is ;D
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Intellectueel verlangen > Lichamelijk verlangen
Dan moet je natuurlijk wel over intellect beschikken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Intellectueel verlangen > Lichamelijk verlangen
Loze opmerking.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:23 schreef Thoreau het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk wel over intellect beschikken.
Ik zou het een laffe opmerking noemen, als een ridder die even voor de lol een of andere boer decapiteert.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:17 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik ook niet. Klinkt zo lekker.
Waus, raus, kaus, zaus.
Die ''aus'' is gewoon lekker.
Okay, Thoreau. Ken je Rousseau?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:25 schreef Thoreau het volgende:
[..]
Ik zou het een laffe opmerking noemen, als een ridder die even voor de lol een of andere boer decapiteert.
Niks tegen gothics !quote:
Ik toon gewoon interessequote:Op woensdag 28 januari 2009 22:00 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ja, ik ben heel dik. En nu? Wat ga jij met deze informatie doen? Is jouw respect voor mijn digitale wezen verdwenen? Denk je nu elke keer bij het zien van de naam 'Registratiedienst' aan een dikke vrouw? Kan ik nooit meer op jouw e-lijstje komen? Is jouw verlangen in mijn wezen nu volledig verdwenen?.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:27 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Okay, Thoreau. Ken je Rousseau?
Dat is o.a. die chocoladefabriek in Sittardquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:27 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Okay, Thoreau. Ken je Rousseau?
Toch knap, paaldansen met een geamputeerd beenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:29 schreef ANCT het volgende:
[ afbeelding ]
en een lege voor de liefhebbers
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toch knap, paaldansen met een geamputeerd been
edit: 2 benen en een arm die mist zelfs..
Heet die donkere jongen uit Lost toevallig niet Rousseau?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is o.a. die chocoladefabriek in Sittard
Hee en zo komen we toch weer ontopic...Chocolade - TS
hier ben ik dan!!! weten jullie al wie et is? ..... ik ga morgen lekker effe op z''n computer rondneuzelenquote:
gefixtquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toch knap, paaldansen met een geamputeerd been
edit: 2 benen en een arm die mist zelfs..
HET IS ECHT DE DJ!``1!1!!1 ROFLM@Oquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:37 schreef aychelle het volgende:
[..]
hier ben ik dan!!! weten jullie al wie et is? ..... ik ga morgen lekker effe op z''n computer rondneuzelen![]()
![]()
Waarom dit een kacht is? Omdat hij gauw weklikte toen hij op Fok zat, en ooit heft gezegd dat zijn oma (daar woonthij bij in) mij niet moet (ze heeft me ooit beschuldigt van haar geld stelen![]()
ik hoor et wel, leuk dat jullie allemaal reageren!!
oja iemand zei hier iets met DJ? nou is heel toevallig ook DJ in een club
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:39 schreef Apuleius het volgende:
Waarom dit een kacht is? Omdat hij gauw weklikte toen hij op Fok zat, en ooit heft gezegd dat zijn oma (daar woonthij bij in) mij niet moet (ze heeft me ooit beschuldigt van haar geld stelen
Kanniewachten.
denk je? echt?!! heb je een link naar z'n profiel?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
HET IS ECHT DE DJ!``1!1!!1 ROFLM@O![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |