En met een vlag in je handquote:
Dammmmmm! Daar je zaad tussen en je hebt een fucking Oreo koekje.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Held, ik zal nooit meer zeiken op OP-quoters.
[ afbeelding ]
CHECK DIE BIL DAN, SAAAAAAAAAAAANG!
Omdraaien, likken, dippen.....quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Dammmmmm! Daar je zaad tussen en je hebt een fucking Oreo koekje.
Het mooie is dat haar broekje net iets te weinig bedekt, waardoor je het makkelijk weg kunt denkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Je moet die gozer zo wegfotoshoppen. En dan dat je haar zo aan een stripteasepaal laat hangen en achter ramen in Damsco zet. Jeweet hoe het werkt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het mooie is dat haar broekje net iets te weinig bedekt, waardoor je het makkelijk weg kunt denken!
Ik heb seks nodig.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Waarom wil je dat zo graag weten? Ik ben benieuwd. Waarom ''quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:49 schreef tho_Omas het volgende:
Ben jij soms zelf wat aan de corpulente kant, Registratiedienst?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:54 schreef MASD het volgende:
[..]
Je moet die gozer zo wegfotoshoppen. En dan dat je haar zo aan een stripteasepaal laat hangen en achter ramen in Damsco zet. Jeweet hoe het werkt.
Is het een gevoelig onderwerp ? je bent dus dik ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:55 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Waarom wil je dat zo graag weten? Ik ben benieuwd. Waarom ''''?
Je lijkt me wel een soort DDR-agente, en dat wind me, hetzij bij vlagen, op.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:55 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Waarom wil je dat zo graag weten? Ik ben benieuwd. Waarom ''''?
Ja, ik ben heel dik. En nu? Wat ga jij met deze informatie doen? Is jouw respect voor mijn digitale wezen verdwenen? Denk je nu elke keer bij het zien van de naam 'Registratiedienst' aan een dikke vrouw? Kan ik nooit meer op jouw e-lijstje komen? Is jouw verlangen in mijn wezen nu volledig verdwenen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Is het een gevoelig onderwerp ? je bent dus dik ?
Ah, zo.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:59 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Je lijkt me wel een soort DDR-agente, en dat wind me, hetzij bij vlagen, op.
Ach als het maar geen gothic is!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Is het een gevoelig onderwerp ? je bent dus dik ?
Deal homie, morgen fix ik die picca.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]!
Dat moet echt even gedaan worden inderdaad, ze heeft de perfecte houding.
Praat gewoon als een blanke nerd anders.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:02 schreef MASD het volgende:
[..]
Deal homie, morgen fix ik die picca.
Tut, tut. Relaxquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:00 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ja, ik ben heel dik. En nu? Wat ga jij met deze informatie doen? Is jouw respect voor mijn digitale wezen verdwenen? Denk je nu elke keer bij het zien van de naam 'Registratiedienst' aan een dikke vrouw? Kan ik nooit meer op jouw e-lijstje komen? Is jouw verlangen in mijn wezen nu volledig verdwenen?.
Mocht het je troost bieden in duistere dagen: ik zou als je dik bent nog steeds naar je verlangenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:00 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ja, ik ben heel dik. En nu? Wat ga jij met deze informatie doen? Is jouw respect voor mijn digitale wezen verdwenen? Denk je nu elke keer bij het zien van de naam 'Registratiedienst' aan een dikke vrouw? Kan ik nooit meer op jouw e-lijstje komen? Is jouw verlangen in mijn wezen nu volledig verdwenen?.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:02 schreef MASD het volgende:
[..]
Deal homie, morgen fix ik die picca.
Wow, dat is erg bijzonder anno 2009.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mocht het je troost bieden in duistere dagen: ik zou als je dik bent nog steeds naar je verlangen.
[..]
Ik ben oud. Ik heb geen idee wat waus is ;Dquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:11 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ja, ach, ik ben wat waus nu.
Intellectueel verlangen > Lichamelijk verlangenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:12 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Wow, dat is erg bijzonder anno 2009..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |