Was jij niet MILF van beroep?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind skinny jeans ook minder mooi dan die wijd uitlopende![]()
We hebben weer een naam TT binnen. Hoeveel loop ik nu achter?quote:
Zeg, noem je me nu dik?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Was jij niet MILF van beroep?
Dan mag je dat vinden.
quote:
Of het een compliment is ligt er ook aan wie de I in MILF is natuurlijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Eeeeuuuh nee... Geef je een compliment denken ze weer dat je ze dik noemt.
Vrouwen........
Geen idee, who cares anyway.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
We hebben weer een naam TT binnen. Hoeveel loop ik nu achter?
Misschien moet jij ze gaan dragen...quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:49 schreef Nexie het volgende:
Dus blijkbaar heb ik dezelfde smaak in broeken als de vrouwen. Ik weet niet of ik nu beter af ben dan voorheen
Dat zeg ik... Het was een compliment.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:52 schreef Nexie het volgende:
[..]
Of het een compliment is ligt er ook aan wie de I in MILF is natuurlijk
Ja als je t moet hebben van iemand die een kale vent met tieten als usericon heeft...quote:
Die shit zou mij nog staan ookquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien moet jij ze gaan dragen...
[ afbeelding ]
enige usericoon waar ik naar kijk is de mijnequote:Op woensdag 28 januari 2009 18:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja als je t moet hebben van iemand die een kale vent met tieten als usericon heeft...
Dat was een grapjequote:Op woensdag 28 januari 2009 18:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Eeeeuuuh nee... Geef je een compliment denken ze weer dat je ze dik noemt.
Vrouwen........
Ik zat net ff in mn PM inbox en zag allemaal conversaties met jou.quote:
LOL!!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zat net ff in mn PM inbox en zag allemaal conversaties met jou.
Nu weet ik t weer![]()
Ik denk die ene in dat roze boxertjequote:Op woensdag 28 januari 2009 19:12 schreef MNR het volgende:
[..]
En welk gedeelte over miij is je bij blijven staan?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk die ene in dat roze boxertje
Alleen ongetrainde mietjes hebben geen borstspieren.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja als je t moet hebben van iemand die een kale vent met tieten als usericon heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |