Was jij niet MILF van beroep?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind skinny jeans ook minder mooi dan die wijd uitlopende![]()
We hebben weer een naam TT binnen. Hoeveel loop ik nu achter?quote:
Zeg, noem je me nu dik?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Was jij niet MILF van beroep?
Dan mag je dat vinden.
quote:
Of het een compliment is ligt er ook aan wie de I in MILF is natuurlijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Eeeeuuuh nee... Geef je een compliment denken ze weer dat je ze dik noemt.
Vrouwen........
Geen idee, who cares anyway.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
We hebben weer een naam TT binnen. Hoeveel loop ik nu achter?
Misschien moet jij ze gaan dragen...quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:49 schreef Nexie het volgende:
Dus blijkbaar heb ik dezelfde smaak in broeken als de vrouwen. Ik weet niet of ik nu beter af ben dan voorheen
Dat zeg ik... Het was een compliment.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:52 schreef Nexie het volgende:
[..]
Of het een compliment is ligt er ook aan wie de I in MILF is natuurlijk
Ja als je t moet hebben van iemand die een kale vent met tieten als usericon heeft...quote:
Die shit zou mij nog staan ookquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien moet jij ze gaan dragen...
[ afbeelding ]
enige usericoon waar ik naar kijk is de mijnequote:Op woensdag 28 januari 2009 18:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja als je t moet hebben van iemand die een kale vent met tieten als usericon heeft...
Dat was een grapjequote:Op woensdag 28 januari 2009 18:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Eeeeuuuh nee... Geef je een compliment denken ze weer dat je ze dik noemt.
Vrouwen........
Ik zat net ff in mn PM inbox en zag allemaal conversaties met jou.quote:
LOL!!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zat net ff in mn PM inbox en zag allemaal conversaties met jou.
Nu weet ik t weer![]()
Ik denk die ene in dat roze boxertjequote:Op woensdag 28 januari 2009 19:12 schreef MNR het volgende:
[..]
En welk gedeelte over miij is je bij blijven staan?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk die ene in dat roze boxertje
Alleen ongetrainde mietjes hebben geen borstspieren.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja als je t moet hebben van iemand die een kale vent met tieten als usericon heeft...
Gelukkig hoef ik me niet aangesproken te voelenquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Alleen ongetrainde mietjes hebben geen borstspieren.
Ja dat loopt eigenlijk erg lekker. We wonen op het moment zo goed als samen.quote:
Oewww leuk! En samenwonen? Good for youquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat loopt eigenlijk erg lekker. We wonen op het moment zo goed als samen.
En met jou in de liefde?????
Inderdaad, opeens komt er een leuke lekkere jongen op je pad en dan weet je t.....quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Oewww leuk! En samenwonen? Good for you
Ben blij voor je
Ik kom geen aandacht tekort, maar heb ook nog geen vibes bij een kerel. Dus ik wacht gewoon totdat ik een keer onverwacht verliefd word. Misschien ben ik te kritisch, maar het komt vanzelf wel
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad, opeens komt er een leuke lekkere jongen op je pad en dan weet je t.....
....
... Ik wil Joey.
Leuk nummerquote:
Oeh volgens mij komt er bij mij een 'vibe' aan. Nicequote:Op woensdag 28 januari 2009 19:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een schatje he?
Briljant!
Toen ik mn vriendinnetje net leerde kennen, draaide ik dit grijs.quote:
Vibes, chemisty, love it!quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oeh volgens mij komt er bij mij een 'vibe' aan. Nice
Laten we voor het forum hopen dat dat nog lang duurt...quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Vibes, chemisty, love it!![]()
De dag dat ik verliefd word, spam ik heel dit forum plat![]()
Nou ja, bij wijze van spreken
Ugh ja leuk is dat!quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Vibes, chemisty, love it!![]()
De dag dat ik verliefd word, spam ik heel dit forum plat![]()
Nou ja, bij wijze van spreken
Ik heb geen test nodig om mij te vertellen hoe slim ik ben... dat weet ik zelf alquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
Wie gaat er nog meer de IQ-test van BNN maken?
Ik weet ook al dat ik slim ben. Soms wil ik dat bevestigt hebben.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb geen test nodig om mij te vertellen hoe slim ik ben... dat weet ik zelf al
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
Ik weet ook al dat ik slim ben. Soms wil ik dat bevestigtd hebben.
Dus jij gaat ook meedoen?quote:
Sinds de test bij Randstad toch?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet ook al dat ik slim ben. Soms wil ik dat bevestigt hebben.
Een beetje feest kost sowieso al 20 euro of meer. Dus zo raar is het niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:17 schreef mrbox het volgende:
Wow die kaartjes voor dat feest van vrijdag zijn 22,50![]()
Singles zijn dus big business
Nee, daar heb ik geen tests voor nodig...quote:
Hoe is je sollicitatie gegaan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:17 schreef JoeyT het volgende:
Nee hoor daarvoor wist ik dat ook al.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sinds de test bij Randstad toch?
Ik zit mezelf bij jouw posts zo vaak op te vreten om me in te houden.
Hoofddoorruuuuuuuup!quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:17 schreef mrbox het volgende:
Wow die kaartjes voor dat feest van vrijdag zijn 22,50![]()
Singles zijn dus big business
Hmmm...quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
IQ ... BNN
Die test is niet wetenschappenlijk verantwoord maar ik doe vooral mee voor de lol.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik geen tests voor nodig...
[..]
Hoe is je sollicitatie gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |