Volgens TomTom doe je er toch wel wat langer over als je overal 50/60/80/100/120 rijdt. Ik heb me niet aan die snelheden gehouden. Bij de wegwerkzaamheden zat ik er onder, netzoals binnen de bebouwde kom en de flitspalen, maar bij de rest zat ik er wel bovenquote:
Dan was t wel gezellig!quote:Op zondag 1 februari 2009 10:09 schreef Ynske het volgende:
moggeh
etentje gister met hockey was tof
was pas om half 3 thuis
En bij jou moet je je veilig in de auto voelen?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
Volgens TomTom doe je er toch wel wat langer over als je overal 50/60/80/100/120 rijdt. Ik heb me niet aan die snelheden gehouden. Bij de wegwerkzaamheden zat ik er onder, netzoals binnen de bebouwde kom en de flitspalen, maar bij de rest zat ik er wel boven
Bengel!quote:Op zondag 1 februari 2009 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En bij jou moet je je veilig in de auto voelen?
Max snelheid is 120. als hoogste. En als je dat al niet doet.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Bengel!
JaIk zei niet dat ik 180 reedt, alleen dat ik me niet aan de maximumsnelheid hield
Kom maar danquote:Op zondag 1 februari 2009 12:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Max snelheid is 120. als hoogste. En als je dat al niet doet.![]()
Qutie.![]()
Ik zou gelijk zelf achter het stuur gaan kruipen. ksst ksst.
Vakantie is wel leukquote:Op zondag 1 februari 2009 12:21 schreef Bengeltje het volgende:
Zo snel gaat dat nu ook weer niet, helemaal niet zonder auto.
Ben nu naar zoveel dingen aan het neuzen, baan, auto, vakantie... pffffffffffffff druk druk druk.
Ik wil een baan voor mezelf.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
Vakantie is wel leuk
Voor jezelf of met de kids?
Ik had het natuurlijk alleen over die vakantiequote:Op zondag 1 februari 2009 12:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil een baan voor mezelf.En een weekendje weg ook. De vakantie opzich met de jongens natuurlijk.
Twee dingen dus, een weekendje weg en een vakantie van 1 of 2 weken, ligt aan de prijs enz.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik had het natuurlijk alleen over die vakantie
Ik moet helaas werken, anders was ik wel gekomen.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:37 schreef RenRen- het volgende:
Hoi, mcDavid is vrijdag de 13e jarig, of er nog mensen willen komen?
Tis op dezelfde dag @ Delft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |