Zusjes_Fan is PB gekkie.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:22 schreef Dementor het volgende:
Die glijden zo wat over Lieke heen.
Ja in betere tijden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zusjes_Fan is PB gekkie.![]()
Zo was het vroegah.
[ afbeelding ]
Dat is water naar de zee dragen, hij weet hoe ik over Sly denk.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:19 schreef Poezewoes het volgende:
Jij kent hem toch LS kun je hem niet waarschuwen?
leuke gif gewordenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo was het vroegah.
[ afbeelding ]
Maar wat ik me nu afvraag: Is het echt Jaap op NL of Suikeroom?![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo was het vroegah.
[ afbeelding ]
Maar wat ik me nu afvraag: Is het echt Jaap op NL of Suikeroom?![]()
Hij moest wel iets verzinnen, omdat NL aan het doodbloeden was.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:54 schreef Dementor het volgende:
In feite blaast Sly wat er nog van Nowlive over was na DGK en CBML eigenhandig op.
Dat is toch nog steeds het geval?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij moest wel iets verzinnen, omdat NL aan het doodbloeden was.
ik lees nu dat ze niet komt ....quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke heeft hele ladingen stront over zich heen gekregen op NL toen ze niet meer met Huub het spel wilde spelen in DGK en nu dit.
@Snetje, ze zegt toch zelf toe?
quote:Sly Beheerder Na eerdere toezeggingen heeft Lieke toch besloten niet in de radio uitzending te komen. Wel kan ik melden dat we morgen Hedda te gast hebben.
Lieke belt Hedda en dan krijg je:quote:
quote:Sly: beheerder
vandaag 16:03
Hedda zal ook niet komen, ze heeft morgen een lekke band en haar benzinedop zit vastgeroest.
Ze heeft te kennen gegeven dat het haar zeer spijt, want ze wilde heel graag weer bij me op schoot zitten.
Bericht gemeld aan moderator
En reacties van een mod of hoofdmodquote:sunny16947
Antwoord #4646 Gepost op: Vandaag om 16:26:27 »
Wat is de taak van een mod in een forum?
Discussies te volgen en waar nodig de regels toe te passen.
Kwetsende, provocerende, aanvallende posters te berispen en post/kwetsende/provocerende, aanvallende gedeeltes zonodig te verwijderen.
Het is geenszins de bedoeling er een eigen mening aan toe te voegen. Dit tast je objectiviteit aan.
Dat maak jij uit ???Ik ben hoofdmod GEEN mod ik mag net iets meer« Laatste verandering: Vandaag om 16:28:29 door tutu »
Maar dat is op FOK! ook zo. Als er een echte RLS op TV/streams is gaan die ook meteen op hun strepen staan als ze blauw zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:37 schreef beequeen het volgende:
De werkwijze van een hoofdmod op NL. Echt waar.......![]()
[..]
En reacties van een mod of hoofdmodaltijd in bold. Sneu volk.
toetoet !!quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:37 schreef beequeen het volgende:
De werkwijze van een hoofdmod op NL. Echt waar.......![]()
[..]
En reacties van een mod of hoofdmodaltijd in bold. Sneu volk.
Ik heb hier gepost hoe je iets kunt kopiėren en plakken van NL en dat mag natuurlijk niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:12 schreef blomst het volgende:
[..]
Wie jij?
Wat heb je voor slechts gedaan??
Foei.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb hier gepost hoe je iets kunt kopiėren en plakken van NL en dat mag natuurlijk niet.
Stel je voor!
Beetje lullig dat juud79 nu ook gebanned is (zelfde IP).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |