Om te beginnen: er is niets mis met je, je behoort gewoon tot een minderheid waar de maatschappij minder op ingericht is.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:02 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang om te erkennen dat er iets mis met me is, hoe onrealistisch die gedachte ook is.
Dat is nou eenmaal een gevolg van me jarenlang verstoppen en zelf mijn problemen oplossen.
Niet helemaal waar, ik ben banger om hulp van anderen nodig te hebben.
Allereerst; het onderstaande slaat niet op jou, maar is hypothetisch...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:13 schreef boekenwurmpje het volgende:
[..]
Ik snap dat sturen niet helemaal. Wil dat zeggen dat ik (al dan niet onbewust) op een dusdanige manier vragen beantwoord dat er hoe dan ook ADD uit komt rollen? Dat ik dus (on)bewust wil dat ik ADD heb en antwoorden ga geven waarvan ik denk dat die de diagnose ADD bevestigen?
En eerlijk zijn, ligt dat niet voor de hand? Noem me onwetend/naïef, maar dit hele gedoe is vrij nieuw voor me
Het hoeft niet zo te zijn dat je hulp van anderen nodig zult hebben. Velen hier doen het zonder, velen met. Voor mij was de diagnose het belangrijkste. Zodra je zeker weet wat er anders is, kun je daar mee aan de slag gaan. Al dan niet met hulp.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:02 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, ik ben banger om hulp van anderen nodig te hebben.
Artikel 1quote:Op zondag 8 maart 2009 10:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Jammer dat je ze lang niet allemaal als PDF kan openen\ opslaan (dan kun je het lezen zo lekker uitstellen)
Er stond "niet allemaal" als in "niet alle artikelen op die site", die twee had ik alquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Artikel 1
Artikel 2
Alstublieft... Lees ze
Zie het als een servicequote:Op woensdag 11 maart 2009 10:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Er stond "niet allemaal" als in "niet alle artikelen op die site", die twee had ik al![]()
zelfkennis siert de mens (@ je vorige post)...quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mijn keuken is voor het eerst in twee weken opgeruimd, er komt straks een cv-monteur
Mja, wat heb je aan zelfkennis als je er toch niets mee doet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
zelfkennis siert de mens (@ je vorige post)...
Concerta is niet lief als je ziek bent en wilt slapen
Wakker is een relatief begripquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan vragen of je al wakker was
Snijplanken gewassen en op fornuis gelegd om vuil fornuis te camoufleren, vuile vaat op de fry top gestapeld en een doekje over het aanrecht en de wasbak gesopt, ik ben best tevreden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]Altijd een goed excuus om een opruim actie te houden. Heb je opgeruimd, of de zooi verplaatst? Dat laatste gebeurd hier regelmatig.
Hoop dat ik toch kon gaan werken maakte het dat ik de pil toch nam...quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja, wat heb je aan zelfkennis als je er toch niets mee doet?
en kun je de concerta niet een dagje overslaan? Als ik ziek ben slik ik ook geen Ritalin
huldequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Snijplanken gewassen en op fornuis gelegd om vuil fornuis te camoufleren, vuile vaat op de fry top gestapeld en een doekje over het aanrecht en de wasbak gesopt, ik ben best tevreden.
Uhm... daar komt ze toch voor?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:08 schreef Chell het volgende:
Tijd niet in dit topic geweest zeg!! En eigenlijk moet ik hier nu ook niet zijn, want om 19.30 komt mijn, hopelijk, schoonmaakster-to-be en het is echt nog een teringzooi in huis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |