En dan wel je hoeveelheid servies zo afregelen dat het precies uitkomtquote:Op maandag 16 maart 2009 12:19 schreef Chell het volgende:
Eigenlijk moet je gewoon 2 vaatwassers hebben, ter vervanging van je keukenkastjesEentje waar je het schone spul gewoon in laat staan en eruit haalt wat je nodig hebt en de ander die je weer volstopt met vuil spul
Kwestie van eenmalig investerenquote:Op maandag 16 maart 2009 12:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En dan wel je hoeveelheid servies zo afregelen dat het precies uitkomt
Fijn is dat hequote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:25 schreef Chell het volgende:
Het is zo stom, maar ik word altijd zo blij van dit soort verhalenHet ligt dus echt niet aan 'mij'. Maakt het niet minder lastig natuurlijk, maar toch
Nee, verlagen kan niet. De 36mg hielp, maar niet zo goed als de 54mg. Moet gewoon accepteren dat ik door de week minder plezier heb tijdens het motorrijden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:58 schreef Chell het volgende:
Kun je dan niet iets zakken met je dosering rvlaak? Ik slik het nog niet, maar bij mij hebben ze heel duidelijk aangegeven dat ze niet willen dat mensen teveel afvlakken, dat ze wel hun spontane, impulsieve zelf blijven enzo. Maar misschien ben je dat ook gewoon nog wel natuurlijk en is het idd alleen de concentratie...
Lastig!
Als je niet te veel andere dingen erbij drinkt is het volgens mij geen probleem. Als het goed is blijf je ook naar de wc gaan? Maar het kan natuurlijk nooit kwaad om even je huisarts te bellen als je je zorgen maakt, waarschijnlijk kan de assistente je vraag of het verantwoord is wel beantwoorden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:34 schreef Lychee_ het volgende:
Ik heb minder eetlust door Strattera en voortdurend dorst! Vandaag weer zo'n 3 liter water op, gister 4 liter maar blijf dorst houden. Een droge mond is ook een veel voorkomende bijwerking, maar bizar dat ik dorst blijf houden. Als ik niet of nauwelijks drink, krijg ik last van mijn keel.
Is zoveel water wel verantwoord denken jullie?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:37 schreef MaJo het volgende:
Ik ben zo blij met Ritalinvandaag een 8,5 teruggekregen voor een opdracht
vroeger haalde ik zesjes, nu presteer ik stukken beter
Ja, moet gewoon regelmatiger naar het toilet nu.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je niet te veel andere dingen erbij drinkt is het volgens mij geen probleem. Als het goed is blijf je ook naar de wc gaan? Maar het kan natuurlijk nooit kwaad om even je huisarts te bellen als je je zorgen maakt, waarschijnlijk kan de assistente je vraag of het verantwoord is wel beantwoorden.
Gebrek niet, maar minder wel. Ben eigenlijk gewoon sneller vol.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:09 schreef Chell het volgende:
Hoe is jullie ervaring trouwens met het gebrek aan eetlust bij het gebruik van Concerta?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |