Heh die geweldige insteek om iets te willen gaan doen is er bij mij ook zo vaak

Het is alleen zo vaak alleen willen omdat het bijna nooit daadwerkelijk gebeurt dat ik dan ook echt iets ga doen.
Toch haal ik na elke opruimbeurt gemiddeld 2 vuilniszakken propvol ouwe troep weg, en blijft het vol in die kleine rotkamer...
Zooi neergooien doe ik constant, hoewel ik wel een prima geheugen heb van wat waar ligt

Ander probleempje is dat ik zo ondertussen een volleerd workaholic aan het worden ben. Ik heb sinds mei welgeteld 2 dagen vrij genomen... Ik heb geen idee wat ik aanmoet met een vrije dag, tenzij ik hem al volgepland heb

Overigens begin ik me zo langzamerhand een beetje te vinden in het idee dat ik mogelijk iets richting ADD heb. Op mijn tempo zal het nog wel een paar weken duren voordat ik daadwerkelijk actie ga ondernemen, maar ik laat dit ook lekker op mijn eigen tempo gebeuren.
Deze week heb ik heel bewust kunnen letten op verschijnselen en me ook af en toe kunnen indammen als ik mezelf voor m'n kop wilde slaan omdat ik me maar niet kon focussen op het werk. Heb ook een paar duidelijke gevalletjes hyperfocus betrapt ("Oh, is het al 12 uur?") en een middagje met problemen jongleren doorstaan, dus ik was wel even trots op mezelf. Ik kan tenminste ook trots zijn als ik er bewust mee bezig ben, dan heb ik door dat ik eigenlijk best wel goed bezig ben af en toe.