Ik wacht ook met smart tot ik iemand het kan laten doen, maar dan moet ik toch eerst eens afstuderenquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:59 schreef Chell het volgende:
Lastig dat soort dingen!
Ik zal wel blij zijn als ik straks niet meer zelf alles hoef te doen. Ik ben er echt zo slecht in! Als ik moet poetsen, ben ik de hele dag bezig met bedenken wat ik allemaal moet doen en waar ik moet beginnen. En dat beginnen stel ik consequent elke keer een kwartier uit. Tot het niet meer kan![]()
*stom is*![]()
Is ook zoquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:06 schreef Chell het volgende:
Ik heb het extra geld er wel voor over. Als m'n huis netjes is functioneer ik zóveel beter op allerlei fronten! Ik kook dan ook vaker enzo, dus ik bespaar uiteindelijk ook weer geld
Was geen probleem bij mij..quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
In hoeverre levert ADHD trouwens een probleem op bij het halen en verlengen van je rijbewijs, ik heb er namelijk nog steeds geen. (wat medische verklaring e.d. betreft bedoel ik dus)
Ik dacht altijd dat dit een gave van mij wasquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het verbaast me ook altijd hoe weinig tijd en hoe weinig spullen ik nodig heb om een complete chaos te creëren
Herkenbaarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:07 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dit een gave van mij was![]()
Ieder weekend hetzelfde liedje, Vrouwtje wil opruimen en ik ben in het rond aan het kijken wat ik dan moet doen.
Volgens mij kan ze me dan wel schieten.
Stomste blijft: 5 keer langs de stofzuiger lopen zonder eraan te denken dat dat ding misschien terug de kast in moet.
Echt ernstig herkenbaar... Zelfs al eens ruzie over gehad met mn vriendin. Is het hele huis een teringzooi en ik vraag aan haar wat ik moet doenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:07 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dit een gave van mij was![]()
Ieder weekend hetzelfde liedje, Vrouwtje wil opruimen en ik ben in het rond aan het kijken wat ik dan moet doen.
Volgens mij kan ze me dan wel schieten.
Stomste blijft: 5 keer langs de stofzuiger lopen zonder eraan te denken dat dat ding misschien terug de kast in moet.
Toen zat ik niet aan de medicatie en het heeft dus heel veel lessen gekost alvorens ik geslaagd ben.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
In hoeverre levert ADHD trouwens een probleem op bij het halen en verlengen van je rijbewijs, ik heb er namelijk nog steeds geen. (wat medische verklaring e.d. betreft bedoel ik dus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |