quote:Rotterdam is vanaf donderdag de eerste stad van Nederland waar in de metro de strippenkaart niet meer geldig is als vervoersbewijs. Mocht de invoering van de ov-chipkaart goed verlopen, volgen op korte termijn andere maatschappijen in de rest van Nederland.
quote:
Mag ik je nu aanraken?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:10 schreef jslavenburg het volgende:
* jslavenburg heeft een pas waarmee hij oneindig door de poorten kan
Inderdaad, het lullige is nu ook...normaal kost het mij 's weekends 6 strippen om van Oud-Beijerland naar Centraal te kunnen gaan. Nu kost het mij 5 strippen, en extra geld i.v.m. de poortjes...quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:12 schreef Netsplitter het volgende:
Het is wachten op de eerste rechtzaak tegen dit besluit aangezien de strippenkaart nog steeds een geldig vervoersbewijs is.
Daar kan bigbrother zo weinig mee.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:13 schreef BasEnAad het volgende:
Wat was er ook al weer mis met de strippenkaart?
Net als de OV.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:12 schreef Netsplitter het volgende:
Het is wachten op de eerste rechtzaak tegen dit besluit aangezien de strippenkaart nog steeds een geldig vervoersbewijs is.
* Remake ookquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:10 schreef jslavenburg het volgende:
* jslavenburg heeft een pas waarmee hij oneindig door de poorten kan
Nee je moet nu je kaart laten scannenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:15 schreef MrX1982 het volgende:
Het zal me benieuwen met die poortjes. Ik weet niet of het nu nog steeds lukt maar vroeger kon je gewoon alles in die gleuf steken, bankpasjes etc en gingen de poortjes open of is dat beveiligingslek opgelost.
Die hele gleuf waar jij op doelt gaat nu dus verdwijnen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:15 schreef MrX1982 het volgende:
Het zal me benieuwen met die poortjes. Ik weet niet of het nu nog steeds lukt maar vroeger kon je gewoon alles in die gleuf steken, bankpasjes etc en gingen de poortjes open of is dat beveiligingslek opgelost.
Oh ze hebben dus geleerd van eerder falen. Jammer was wel makkelijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:16 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nee je moet nu je kaart laten scannen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |