Hij neukt en hij is gelukkig.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:53 schreef -moppie- het volgende:
Die wijven die die van Lexa haalt blijken uiteindelijk niks te zijn toch....
OP.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:01 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik zat net ff op lexa. r8ality is al bezet als gebruikersnaam.
Ken ze niet zien hier op mn werkquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet je dat echt vragen? Of heb je een filter op je pc
Coltz40 ook?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:01 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
und vice versa uiteraardquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:04 schreef ArTiC het volgende:
r8, paiq is best tof...gewoon ouwehoeren met vrouwen zonder dat je je orkenhoofd (ik heb ook zo'n hoofd) kunnen zien
Die heb je zelf geregistreerd of niet?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:01 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Gaat ze der ook wat aan doen of heeft ze het druk tot volgende week vrijdag?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Advocate gebeld, ze zegt dat ik in mn recht sta
Nee het is r8alityr8ality geworden. Maar je email r8ality@fok.nl werkt niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:10 schreef r8ality het volgende:
[..]
Die heb je zelf geregistreerd of niet?.
Of Artic.
Que?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:12 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee het is r8alityr8ality geworden. Maar je email r8ality@fok.nl werkt niet.
Het studeerhok is zo netjes!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:10 schreef bleiblei het volgende:
SQ, wil je me ff PMen hoeveel cash en euro's in aandelen ik heb op mijn beleggersrekening?
Ze gaat proberen zsm een concept (brief) bij mij te hebben (voor volgende week woensdag iig) en ze wil de definitieve versie liefst voor woensdag bij hem hebbenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Gaat ze der ook wat aan doen of heeft ze het druk tot volgende week vrijdag?.
jup, en dat is ook een voordeelquote:
Wel die matras & dekbed eerst schoongemaakt?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het studeerhok is zo netjes!
En het logeerbed is opgemaakt, en ik heb de orchideeën opgehangen
Onthaard... en niet te zuinig ookquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wel die matras & dekbed eerst schoongemaakt?
Ben jij zo in de rui dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Onthaard... en niet te zuinig ook
Ben benieuwd JB!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze gaat proberen zsm een concept (brief) bij mij te hebben (voor volgende week woensdag iig) en ze wil de definitieve versie liefst voor woensdag bij hem hebben
(normaal doen ze dat na betaling pas, maar omdat hij zo laat was met zn mail en ze mn situatie kent, wil ze het wel zo doen)
Poezelsquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Onthaard... en niet te zuinig ook
eny ligt altijd op hetzelfde plekje, dan krijg je dus dit:quote:
Ik herken het, hebben wij met de foulards die wij op de banken leggen als wij niet thuis zijn of naar bed gaan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eny ligt altijd op hetzelfde plekje, dan krijg je dus dit:
[ afbeelding ]
(dit is na 2 weken denk ik)
een brief. en wat gaat ze dan vertellen in die brief?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze gaat proberen zsm een concept (brief) bij mij te hebben (voor volgende week woensdag iig) en ze wil de definitieve versie liefst voor woensdag bij hem hebben
(normaal doen ze dat na betaling pas, maar omdat hij zo laat was met zn mail en ze mn situatie kent, wil ze het wel zo doen)
dat hij zich iig tot de volgende zitting gewoon aan de regeling dient te houden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een brief. en wat gaat ze dan vertellen in die brief?
Als ie dat weigert, heb ik opvang en moet hij met terugwerkende kracht betalen.quote:
Jij moet dus opvang gaan regelen en als hij het allemaal zo wil laten, moet hij de opvang betalen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ie dat weigert, heb ik opvang en moet hij met terugwerkende kracht betalen.
Dat is iig waar mn advocate van uit gaat.
Er kan vanalles mis gaan nog hoor, weet ik wel, maar dit is iig geen slecht nieuws
Hoe wil je het anders begrijpen? Betalen moet ie.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jij moet dus opvang gaan regelen en als hij het allemaal zo wil laten, moet hij de opvang betalen.
Heb ik het zo goed begrepen?
Dat snap ik maar haar eerste zin is een beetje raar.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:44 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders begrijpen? Betalen moet ie.
Inderdaad Articquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:47 schreef ArTiC het volgende:
tja...een rechter kan veel maar niet hem dwingen een vader voor zijn kinderen te zijn...en dat wil ie blijkbaar niet...
je kan hem wel dwingen de kinderen te nemen maar als hij niet wil gaan ze het niet leuk daar hebben en zijn de kinderen de dupe
te laat, nu is mijn zereneuze moment voorbij...neuken?quote:
Daar ben ik altijd voor inquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
te laat, nu is mijn zereneuze moment voorbij...neuken?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
te laat, nu is mijn zereneuze moment voorbij...neuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |