Ach. Zolang het geen belemmeringen (i.e. meer dan de occasionele kater) opwerpt in je dagelijkse leven, vind ik het allemaal primaquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een aantal jaren gelden heb ik de opleiding tot AIOAlcolist in opleiding gevolgd maar de opleiding was te zwaar dus daarom ben ik er maar mee gestopt.
Ja, ik dacht, ik pass even een geheugensteuntje.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:37 schreef tijnbrein het volgende:
Wel even een grande note: het is geen Slowchat.![]()
Hoe krijg je dat over elkaar?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben daar eens op de intakedag geweest toen kreeg ik direct mijn diploma mee!
Ik vind de TT wel goed zo.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach. Zolang het geen belemmeringen (i.e. meer dan de occasionele kater) opwerpt in je dagelijkse leven, vind ik het allemaal prima
Oh, en vraag even of er van de TT gemaakt kan worden: "Geniet, maar drink met je maten"
Daar kom ik nooit.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, ik pass even een geheugensteuntje.
[R&P SC] Omdat aarti 't druk heeft
Ja dus? Omdat je het nooit gedaan hebt, betekent nog niet dat je er niet kunt posten?quote:
^^ 't Is een best wel gezellige kliek hoor tijnquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja dus? Omdat je het nooit gedaan hebt, betekent nog niet dat je er niet kunt posten?
ik begon te drinken met hoofd opleidingen, een leraar en de directeur!quote:
als je dat op internet niet eens durftquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja dus? Omdat je het nooit gedaan hebt, betekent nog niet dat je er niet kunt posten?
Awwwquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
OT: Ex
Advocate die niet terugbelt(is ex-gerelateerd en ik mag praten over mn ex volgens de OP
)
Heb ik gedaan, ze zou terugbellen dusquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Awww![]()
Kan jij die advocate niet opbellen dan?
Wat moet jij aan mij vertellen dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:43 schreef MNR het volgende:
Misschien moet ik het nog een keer persoonlijk vertellen aan Tijn.
Ik kom daar soms wel eens maar ik vind het daar niet gezellig dus post ik liever in dit topic.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:43 schreef MNR het volgende:
[..]
De aanhouder wintquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, ze zou terugbellen dus
Maar ga zo weer bellen
Tja, ik kwam nauwelijks door de test heen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik begon te drinken met hoofd opleidingen, een leraar en de directeur!
en ik bleef als enige over?
Scherpquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:50 schreef Howl het volgende:
[..]
Je bent bekend met het fenomeen "meter", als in een meter bier?
Ik wilde eigenlijk Maarten doen. Maar ik helemaal geen mensen die Maarten heten op dit moment.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:50 schreef Howl het volgende:
[..]
Je bent bekend met het fenomeen "meter", als in een meter bier?
Tijn, het is prima dat je niet in een ander topic durft te posten, maar zou je dan ook mee willen denken dat dit topic niet voor SC bedoeld is? SC'en kun en mag je volop in SC. Het doel van dit topic staat in de OP.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kom daar soms wel eens maar ik vind het daar niet gezellig dus post ik liever in dit topic.
't Is in het verleden wel eens goed gegaan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Tijn, het is prima dat je niet in een ander topic durft te posten, maar zou je dan ook mee willen denken dat dit topic niet voor SC bedoeld is? SC'en kun en mag je volop in SC. Het doel van dit topic staat in de OP.
Wanneer we dit 'zelfreinigend vermogen' niet in stand houden, sluit Singles vanzelf. Dan heb je a) dit topic niet om in te posten en b) zul je toch in SC moeten gaan posten of je post niet meer.
Overigens.. als je met dezelfde mensen in SC gaat posten als hier in Singles zou dat geen verschil mogen maken, maar dat is perceptie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |