Dat is even wat anders :|quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
ok... me haar is alweer anders! haha (zie foto's in fobo) dus rival schrik maar
haha vind je het zo erg?quote:
Ik bedoel het niet als belediging, maar je ziet er nu wel lesbisch uit. Ik zou iig geen 'hanenkam'doen...quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
haha vind je het zo erg?
ik moet er zelf ook wel aan wennen, maar opzich wel eens leuk om iets opvallends te hebben
Pas op want ik begin te blozen...quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:03 schreef MNR het volgende:
Sosm lees ik zo die topics hier op R&P en dan denk ik.. wat een gerationaliseer. Grappig, want 3 jaar geleden zei/deed ik precies hetzelfde.
Al die vragen over "is hij de ware?" of "worden mannen eerder verliefd als vrouwen?" (of net andersom) of "hij maakt het uit omdat <insert onbenullige reden>" of "ja, waarom vecht ze niet gewoon? Vechten we tegenwoordig niet meer voor een relatie?" (wanneer het al 6 keer uit is geweest)... ik denk nu echt van: gewoon fake, gewoon op zoek naar aandacht, gewoon op zoek naar spanning.. niets "waars" aan
Maar ja, het is zoeken, het is balanceren, het is met je neus tegen de lamp aan lopen en het is gewoon ervaring daarin opdoen. Voor wat dat betreft ben ik wel blij dat ik daarin rust heb gevonden en het eindelijk begrijp
Liefde herken je en daar twijfel je niet. It's as simple as that. En hoe het dan zit met heul langlopende relaties, dat kom ik over 10 jaar nog wel een keertje over posten met jullie![]()
</anekdote>
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet als belediging, maar je ziet er nu wel lesbisch uit. Ik zou iig geen 'hanenkam'doen...
Gewoon niet teveel gel in gooien, dan valt t best mee.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]dat heb ik ook wel een beetje om eerlijk te zijn
mja iig geen mannen die me gaan versieren vrijdag
Ik weet niet of het echt aandachttrekkerij is, meer het zoeken naar een niet-bestaande uitkomst waardoor alles weer goed komt. Liefde is zo'n krachtig ietsquote:
alleen voel ik me niet prettig in een rokjequote:Op woensdag 28 januari 2009 18:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon niet teveel gel in gooien, dan valt t best mee.
Wat wel leuk is als je je nu extra vrouwelijk gaat kleden. Leuke rokjes etc. Dan wordt kort haar weer sexy
Lekker gewaagdquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
haha vind je het zo erg?
ik moet er zelf ook wel aan wennen, maar opzich wel eens leuk om iets opvallends te hebben
Compromis> Skinny jeansquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
alleen voel ik me niet prettig in een rokjedus helaas gewoon jeans, leuk shirtje en sneakers haha (natuurlijk mascara!)
skinniesquote:
Het is ook geen aandachttrekkerij; mensen willen een onduidelijke én ongewenste situatie verklaard hebben, zodat zij het probleem kunnen oplossen en alles weer teruggaat naar hoe zij het willen hebben. Ik denk dat MNR bedoelt, dat dát dus vaak gewoon niet kan, en dat zij dat heeft geaccepteerd. Dat herken ik er iig wel in.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:15 schreef Nexie het volgende:
Ik weet niet of het echt aandachttrekkerij is, meer het zoeken naar een niet-bestaande uitkomst waardoor alles weer goed komt. Liefde is zo'n krachtig iets
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
skinnieswel heupbroek
nog beslissen een comfy boxer of een sexy string en dan elke keer mijn butcrack laten zien als ik buk ofzo
edit: eens dusquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het is ook geen aandachttrekkerij; mensen willen een onduidelijke én ongewenste situatie verklaard hebben, zodat zij het probleem kunnen oplossen en alles weer teruggaat naar hoe zij het willen hebben. Ik denk dat MNR bedoelt, dat dát dus vaak gewoon niet kan, en dat zij dat heeft geaccepteerd. Dat herken ik er iig wel in.
tja sorry ben gewoon gehecht aan mijn bootcutsquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Zo schiet t dus niet op he... Vrouwennn
Bootcuts?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
tja sorry ben gewoon gehecht aan mijn bootcuts
Het woord cut spreekt me dan op 1 of andere manier wel weer aan.quote:
strak boven en na de knie wijd uitlopend naar schoenen toequote:
Jij mag graag snijden?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:23 schreef JoeyT het volgende:
Het woord cut spreekt me dan op 1 of andere manier wel weer aan.
Hahaquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het woord cut spreekt me dan op 1 of andere manier wel weer aan.
Ok dat noem ik ABBA.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
strak boven en na de knie wijd uitlopend naar schoenen toe
Snijden is nieuw synoniem voor me... Maar ja dusquote:
Boefje.quote:
Je hebt toch wel een scheef gezet aarsgewei op je onderrug hè?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
een sexy string en dan elke keer mijn butcrack laten zien als ik buk ofzo
Dat weet je wel... Boefje.quote:
ik ga niet met mode mee omdat het moet.... ik draag wat ik wil en niet van die homo ontwerpers willenquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok dat noem ik ABBA.![]()
Gewoon met de mode mee gaan meid.
Of zo'n lekkere wollige ?'panty'? met zo'n trui rok erover heen
Ja ik ga toch voor de skinny. Gewoon geiler.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ga niet met mode mee omdat het moet.... ik draag wat ik wil en niet van die homo ontwerpers willenIk draag geen skinnies, geen (j)ugs, geen birkenstocks
vb van bootcut
[ afbeelding ]
Aha op die manier, ja inderdaad. Ik denk dat iedereen dat wel op den duur herkent, alleen bij sommigen duurt het wat langerquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het is ook geen aandachttrekkerij; mensen willen een onduidelijke én ongewenste situatie verklaard hebben, zodat zij het probleem kunnen oplossen en alles weer teruggaat naar hoe zij het willen hebben. Ik denk dat MNR bedoelt, dat dát dus vaak gewoon niet kan, en dat zij dat heeft geaccepteerd. Dat herken ik er iig wel in.
en ze zitten heel lekker!quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik ga toch voor de skinny. Gewoon geiler.
[ afbeelding ]
Die linkse is echt afschuwelijk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik ga toch voor de skinny. Gewoon geiler.
[ afbeelding ]
Ik ben het er niet mee eens. Boef.quote:
jupsquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een scheef gezet aarsgewei op je onderrug hè?
En terecht uiteraard. Wij mannen houden van voorproefjesquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en ze zitten heel lekker!
ik moest er ook aan wennen, maar sja je vind bijna geen normale broeken meer tegenwoordig
En je vraagt je af waarom je vrijgezel bent?quote:
Joggingbroekquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:32 schreef Duimelot het volgende:
nou ik ga de skinny ff van mn lijf af strippen en me vlug even douchen en dan lekker mn joggingbroek aan doen
tot zo
Niet eens met het 'boefje' of met de aantrekkelijkheid van het woord 'cut'?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens. Boef.
Met boefje natuurlijk!quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet eens met het 'boefje' of met de aantrekkelijkheid van het woord 'cut'?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:32 schreef Duimelot het volgende:
nou ik ga de skinny ff van mn lijf af strippen en me vlug even douchen en dan lekker mn joggingbroek aan doen
tot zo
Ok duidelijk. We houden allebei van 'cutjes'.quote:
Ehm...quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok duidelijk. We houden allebei van 'cutjes'.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
zucht mannen en hun "cutjes"quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het begint steeds duidelijker te wordenquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En je vraagt je af waarom je vrijgezel bent?
moet nexie nodig zeggen... hij zit ook hier...quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:42 schreef Nexie het volgende:
[..]
Het begint steeds duidelijker te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |