Ja.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:11 schreef Kuwaro het volgende:
STELLING:
Singles hebben hekel aan smart
Geldt dat ook voor jullie?
ik verzin wel een nutteloze stelling![]()
Natuurlijk met zo'n ding aankomen ben je geen bikkel natuurlijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:11 schreef Kuwaro het volgende:
STELLING:
Smart.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:11 schreef Kuwaro het volgende:
STELLING:
Dat past prima bij me!quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zie het als compliment.
Gek
G= Geniaal
e= eerlijk
k= knap
En met een ongelukje ben je platquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Natuurlijk met zo'n ding aankomen ben je geen bikkel natuurlijk
En als een man in een Skoda rijdt... dan vind ik dat toch wel een beetje jammerquote:75% van de vrouwen kiest man op basis van auto
Gepost op Wednesday, 6 August 2008 om 19:56 door autoblogger in Girls, algemeen |
Jawel, wederom een enquête waarvan we de uitslag natuurlijk al wisten. Alhoewel lelijke mensen (met lelijke auto’s) blijven volhouden dat het innerlijk ook belangrijk is, blijkt dat 75% van de vrouwen afspreekt met een man op basis van de auto die hij rijdt. Op de redactie kunnen we dit alleen maar beamen, vooral met de V8 Vantage roadster wist Sacha goed te scoren.
Noemenswaardig is tevens dat 23% van de vrouwen een date afsloeg op basis van de automobiel van de tegenpartij. Dat zijn oa de resultaten van een enquête door het Britse Kwik-Fit (via kicking tires).
Tip van de dag: als je single bent dan is je auto prioriteit nummer één!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat valt toch best wel mee. Ik val niemand persoonlijk aan. Ik word alleen zo moe van dat gezeur over de slowchat versus singles. Leef en laat leven.
Ja er zijn regels maar dit topic loopt goed dus ik zie geen probleem.
En nu wil ik er niks meer horen over het gezeur van singles en slow chat.
JA, maar er is 1 uitzondering.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:11 schreef Kuwaro het volgende:
STELLING:
Ik kan dat echt niet mooi vinden hoor...?quote:
Die vind ik nog niet mooi eigenlijkquote:
Vandaar ook mijnquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
![]()
Laatste keer het doet er niet toe wat jij vind
En al helemaal niet of jij er nog iets over wil horen
Jeetje zeg
Waarom doen die velgen me denken aan de scheerkoppen van een philishave?quote:
ik heb 2 auto'squote:Op woensdag 28 januari 2009 16:16 schreef MNR het volgende:
Ja, ik heb hekel aan smart
Ik vond dit ook wel een leuk artikel:
[..]
En als een man in een Skoda rijdt... dan vind ik dat toch wel een beetje jammer
Je bent niet de enige.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waarom doen die velgen me denken aan de scheerkoppen van een philishave?
Hoiquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:19 schreef mrbox het volgende:
Hey goedemiddag singles zooo eindelijk weer ff wat tijd voor mezelf
Ga toch wegquote:Tip van de dag: als je single bent dan is je auto prioriteit nummer één!
Gelukkigquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
Ik had nog een ander plaatje gevonden, een Brabus versie van de Roadster.Het blijft een Smart inderdaad.
Heb altijd wel het idee dat als je in een ongeluk op de snelweg met die dingen komt dat je uitspraak wel snel het geval zou zijn jahquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig
Inderdaad, het zal altijd een smartie blijven. Ik wil nog niet doodgevonden worden in zo'n ding
Inderdaad. Als ik het ongelukje van vrijdag had gehad met een smart, dan hadden mijn benen nu heeél veel pijn denk ikquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb altijd wel het idee dat als je in een ongeluk op de snelweg met die dingen komt dat je uitspraak wel snel het geval zou zijn jah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |