je hebt er zelf ingezeten trouwensquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een Honda Civic
geloof ik, maar ik kan me vergissen, aangezien ik meestal gewoon over auto-posts heen lees
Daar heb ik wel vaker horrorstories over gehoord ja. Maar ik heb nooit met ze te maken gehad (gelukkig).quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:04 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb net eindelijk na 10 keer bellen ofzo het CWI te pakken gekregen. Ik had een aantal vragen. En sommige zijn ook wel beantwoord maar vraag niet hoe.
Ik vroeg om een sollicitatietraining ja dat moet jezelf maar uitzoeken en dan naar ons de offerte opsturen.
Ik ben nu echt helemaal klaar met het CWI stelletje incompenten debielen.
Ja, dan kijk ik toch niet hoe dat ding heetquote:
Die vraag krijg ik ook redelijk vaak van vrouwen als ze bij mij in de auto stappen. En een gilletje bij het wegrijdenquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dan kijk ik toch niet hoe dat ding heet
Alleen of je me niet de dood injaagt
en dat viel heel erg mee
[stoere kerel]quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dan kijk ik toch niet hoe dat ding heet
Alleen of je me niet de dood injaagt
en dat viel heel erg mee
Niet vervelend bedoeld hoor maar als je het toch zelf uit mag zoeken is dat toch ergens ook wel fijnquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:04 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb net eindelijk na 10 keer bellen ofzo het CWI te pakken gekregen. Ik had een aantal vragen. En sommige zijn ook wel beantwoord maar vraag niet hoe.
Ik vroeg om een sollicitatietraining ja dat moet jezelf maar uitzoeken en dan naar ons de offerte opsturen.
Ik ben nu echt helemaal klaar met het CWI stelletje incompenten debielen.
Het is discutabel of ze hem dan goedkeuren als man.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:00 schreef AirwiN het volgende:
Als die dames jou goedkeuren als man dan is dat zeer waarschijnlijk omdat ze in jou geen gevaar zien.
Ik vind een Golf best okee.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[stoere kerel]
ik ben de beste autorijder van de wereld natuurlijk
[/stoere kerel]
ik weet het nog heel goed...je zei dat ik een lelijke auto had![]()
Maar de Golf vond je wel mooi, dus als we dan terugkomen op de post van MNR...
kansenspreiding ftw
Jij hebt vast nog niet zoveel te maken gehad met het CWI? Tot je zwart op wit hebt dat ze voor een specifiek iets gaan betalen, zou ik nergens op rekenen. Eigen initiatief? Voor je het weet maak je een CWI-ambtenaar overbodig, dat moet niet gestimuleerd worden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:10 schreef rhubarbje het volgende:
Niet vervelend bedoeld hoor maar als je het toch zelf uit mag zoeken is dat toch ergens ook wel fijn
Zij betalen begrijp ik?
Mooi toch
Ergens vind ik dat heetquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die vraag krijg ik ook redelijk vaak van vrouwen als ze bij mij in de auto stappen. En een gilletje bij het wegrijden
Zo klinkt het als een win-win situatiequote:Op woensdag 28 januari 2009 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En the wake-up-call. Als die dames jou goedkeuren als man dan is dat zeer waarschijnlijk omdat ze in jou geen gevaar zien. Of je hebt mazzel en je gaat een geile orgie met vijf vrouwen tegemoet. In dat geval ben ik stinkend jaloers.
Ja, daar ben ik idd bang voor.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is discutabel of ze hem dan goedkeuren als man.
Het is triest gesteld met het CWI laat ik daar maar op houden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar heb ik wel vaker horrorstories over gehoord ja. Maar ik heb nooit met ze te maken gehad (gelukkig).
Dat laatste is natuurlijk waar maar je kunt er een zoeken in de buurt die je aanspreekt en zoquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij hebt vast nog niet zoveel te maken gehad met het CWI? Tot je zwart op wit hebt dat ze voor een specifiek iets gaan betalen, zou ik nergens op rekenen. Eigen initiatief? Voor je het weet maak je een CWI-ambtenaar overbodig, dat moet niet gestimuleerd worden.
Vind je vriendje vast niet ergquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat heet
Als ik met mn vriendje in de auto zit vind ik dat ook altijd erg aantrekklijk
Ach ja ik ben easy to please
Je hebt wel zelfkennisquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:12 schreef ArTiC het volgende:
net zoals met vrouwen...wel een relatie willen, niet een relatie willen, wel een relatie willen...etc
ik ben soms best vermoeiend
Niet als die niet voor je vergoed wordt en je het zelf niet kan bekostigenquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk waar maar je kunt er een zoeken in de buurt die je aanspreekt en zo
Daar is ook wat voor te zeggen
Ja, gewoon langsgaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk waar maar je kunt er een zoeken in de buurt die je aanspreekt en zo
Daar is ook wat voor te zeggen
Ik wel!quote:
Als ik november al heb aangeven dat ik moeite heb met solliciteren en dat ze daar dan niks aan doen dat vind ik raar.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld hoor maar als je het toch zelf uit mag zoeken is dat toch ergens ook wel fijn
Zij betalen begrijp ik?
Mooi toch
je moest eens wetenquote:
Nee dat is vervelend iddquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet als die niet voor je vergoed wordt en je het zelf niet kan bekostigen.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:14 schreef tijnbrein het volgende:
Ik mag aannemen dat zij die cursus gaan betalen. Want daar zijn ze tenslotte voor.
Maar heb je het aangegeven of ben je er achter aan gegaan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik november al heb aangeven dat ik moeite heb met solliciteren en dat ze daar dan niks aan doen dat vind ik raar.
Ik mag aannemen dat zij die cursus gaan betalen. Want daar zijn ze tenslotte voor. Zo niet dan moet ik dat op een andere manier zien te regelen.
Inderdaad ik moest er notabene zelf om vragen. Eigenlijk ben ik best wel boos. Ze hebben gewoon helemaal niks gedaan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij hebt vast nog niet zoveel te maken gehad met het CWI? Tot je zwart op wit hebt dat ze voor een specifiek iets gaan betalen, zou ik nergens op rekenen. Eigen initiatief? Voor je het weet maak je een CWI-ambtenaar overbodig, dat moet niet gestimuleerd worden.
Hij heeft ook vooral nog geen 'ja', dus jouw 'dat is toch juist goed' is enigszins voorbarig. En dan druk ik me mild uit.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee dat is vervelend idd
Maar ja nee heb je ja kun je krijgen
En hij heeft nog niet eens een nee dus dat scheelt
Een en al clichequote:Op woensdag 28 januari 2009 17:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wel!
Het is te cliche voor woorden
En hij eigenlijk ook want hij vind me cliche en hij is geen macho man
Misschien welquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij heeft ook vooral nog geen 'ja', dus jouw 'dat is toch juist goed' is enigszins voorbarig. En dan druk ik me mild uit.
Je kunt niet verwachten dat iemand onthoudt wat jij in november hebt aangegeven. Misschien had de persoon aan de andere kant van de lijn zijn/haar dag niet, misschien begreep ie je niet. Er kunnen genoeg redenen zijn. Je laat je wel snel uit het veld slaan hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik november al heb aangeven dat ik moeite heb met solliciteren en dat ze daar dan niks aan doen dat vind ik raar.
Ik mag aannemen dat zij die cursus gaan betalen. Want daar zijn ze tenslotte voor. Zo niet dan moet ik dat op een andere manier zien te regelen.
Dat is een fascinerende instelling en ik hoop dat je er erg gelukkig mee wordt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien wel
Maar ik denk altijd maar dat je meer hebt aan het positief benaderen vooral als het nog niet eens negatief is
Daar wordt als het goed is een dossier van aangelegd. Dus ja, dat kan je wel verwachten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Je kunt niet verwachten dat iemand onthoudt wat jij in november hebt aangegeven.
Opzich wel jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is een fascinerende instelling en ik hoop dat je er erg gelukkig mee wordt.
Haha, so I seequote:Op woensdag 28 januari 2009 17:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik denk dat je ons nu zeker gaat herkennen vrijdag met mijn "aparte" haarkleur
(voor mnr)
zie 1 edit haha dus maar 2quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
3 posts in 2 minuten over je haar
Ik gok dat je er blij mee bent?
Een vergissig is menselijk, daarom zijn we ook mensen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar wordt als het goed is een dossier van aangelegd. Dus ja, dat kan je wel verwachten.
Grappig detail is dat je ook stukken vrolijker op de foto staat met je nieuwe lookquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik denk dat je ons nu zeker gaat herkennen vrijdag met mijn "aparte" haarkleur
(voor mnr)
Ik word altijd vrolijk van geld uitgevenquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Grappig detail is dat je ook stukken vrolijker op de foto staat met je nieuwe look
Hahaha daar word ik altijd vrij sip vanquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik word altijd vrolijk van geld uitgeven
Even langsgaan. Je moet tegenwoordig overal een afspraak voor maken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Een vergissig is menselijk, daarom zijn we ook mensen.
Maar je hebt wel een punt. Een dossier zou goed aangelegd moeten zijn en goed onderhouden. Daarnaast moet degene die hem inleest ook secuur lezen
Hoe dan ook, voor een goed consult kun je het beste even persoonlijk langsgaan imho.
Tering en nu ga ik ècht verder...
Een mooi dossier zelfs.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar wordt als het goed is een dossier van aangelegd. Dus ja, dat kan je wel verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |