Dat zou inderdaad niet al te best zijn, one shotquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik geloof in meerdere "liefdes van je leven". Het zou maar naar zijn als je maar 1 keer iemand aangeboden krijgt
Dè liefde van je leven is volgens mij gewoon de persoon voor wie je het meest voelde/voelt tot nu toe.
dat is een nare opmerkingquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Maar sommige mensen hebben geen leven dus die klagen over van alles en nog wat.
Leef en laten leven.
dawg!quote:
Dat zou ik dan weer niet kunnen denk ikquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:31 schreef tijnbrein het volgende:
Zou jij een moord voor je geliefde plegen?
als ik ooit voor die vraag zou komen te staan, zou ik me iig wel ff goed afvragen hóe het in godsnaam zo ver heeft kunnen komen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:31 schreef tijnbrein het volgende:
Depends, als een kerel mijn vriendin verkracht oid weet ik het niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:31 schreef tijnbrein het volgende:
Dat sowiesoquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
als ik ooit voor die vraag zou komen te staan, zou ik me iig wel ff goed afvragen hóe het in godsnaam zo ver heeft kunnen komen.
Je mag hier posten als je het er niet mee eens bentquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Maar sommige mensen hebben geen leven dus die klagen over van alles en nog wat.
Leef en laten leven.
Have fun daarquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:34 schreef Ludootje het volgende:
Maar goed. Ik wens u allen een aangename voortzetting. Ik reis nu af naar het land waar mijn wieg heeft gestaan.![]()
Dat gaat mij iets te verquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:31 schreef tijnbrein het volgende:
je bent net als die agent van het weekendquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is een nare opmerking
Iemand wijst je op de regels
Zo simpel is het
niet huilen, je mag het wel puur roken in de coffeeshopquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
je bent net als die agent van het weekend
ik neem deze wiet in beslag!
ja maar meneer het is gedoogt?
gedoogt is niet legaal!
ja maar ik mag het in een "winkel" gewoon kopen?
ja maar niet hebben op de openbare weg!
ja maar hoe krijg ik het dan thuis?
moet je het maar in de shop roken!
maar daar is een rookverbod?
schrijf een brief naar de minister zegt die eikel gewoon! (en de wiet waar het over gaat lag gewoon in de auto, dashboard kastje, bij een routine controle voordat jullie raar over me denken)
omdat er regels zijn hebben ze maar gewoon gelijk? regels kunnen aangepast worden als blijkt dat ze in de praktijk tegenwerken toch?![]()
Sorry hoor, maar er is genoeg over gelult. En het is besloten dat als we ons niet netjes aan hun regels houden het topic gesloten wordt.. heel simpel en duidelijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:42 schreef rival het volgende:
omdat er regels zijn hebben ze maar gewoon gelijk? regels kunnen aangepast worden als blijkt dat ze in de praktijk tegenwerken toch?![]()
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
je bent net als die agent van het weekend
ik neem deze wiet in beslag!
ja maar meneer het is gedoogt?
gedoogt is niet legaal!
ja maar ik mag het in een "winkel" gewoon kopen?
ja maar niet hebben op de openbare weg!
ja maar hoe krijg ik het dan thuis?
moet je het maar in de shop roken!
maar daar is een rookverbod?
schrijf een brief naar de minister zegt die eikel gewoon! (en de wiet waar het over gaat lag gewoon in de auto, dashboard kastje, bij een routine controle voordat jullie raar over me denken)
Inderdaad, niet weer die discussie aub. Het is zo en veranderd niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar er is genoeg over gelult. En het is besloten dat als we ons niet netjes aan hun regels houden het topic gesloten wordt.. heel simpel en duidelijk
sorry mensen, die heb ik dan gemist! ik hou me mond alquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, niet weer die discussie aub. Het is zo en veranderd niet.
mij?quote:
ik huil niet hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:44 schreef ArTiC het volgende:
niet huilen, je mag het wel puur roken in de coffeeshop
ontopic..de zon schijntik wil verliefd zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |