Dat is van borjoisquote:Op maandag 15 juni 2009 19:33 schreef Tammymara het volgende:
Heeft iemand hier wel eens de nagellak van schlekker geprobeerd? ik zag daar gisteren potjes staan 1 second go polish of zoiets , die binnen een paar seconden droog zou zijn. ik gebruik nu wel eens de normale maar het duurt eeeeeeeeeeeeeeeuwen voor die droog is dus ik wil nu eens iets gaan halen dat meteen of heel snel droog is.Iemand adviezen of tips?
Oh echt? Ik ben er 1 keer geweest en nooit meer, was geen succes om het maar te zeggenquote:Op maandag 15 juni 2009 20:15 schreef Tammymara het volgende:
Nee FX,echt van schlekker merk, Ik wist niet eens dat die een eigen merk hadden, kom er dan ook bijna nooit.Maar dat weet ik dat Bour-dinges dat spul ook heeft, En thanks Muck, ga ik het toch proberen,Kost iets van anderhalve euro, Klein flesje, Is het niks gooi ik dat liever weg dan een flesje van 15euro!
Make up weet ik helaas niet, ben redelijk allergisch voor de meeste "goedkopere"make up zoals die essence van kruidvat of SOHO dus probeer het ook bijna nooit.Maar van nagellak krijg je geen ontstoken ogen
Leuk idee, ik denk persoonlijk dat het met langere nagels nog mooier zou zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 20:50 schreef Muck het volgende:
goed, de kwaliteit van de foto is om te janken, maar het idee is duidelijk denk ik
[ afbeelding ]
ik weet dat het er op de foto een beetje vaag uitziet, maar het is diep donkerblauw metallic met een zilveren randje
En nee, ik heb op mijn wijsvinger geen stukje gemist, maar het glanst gewoon als een malle!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |