dat kriebelt jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:08 schreef Fha het volgende:
Ik heb een zenuwtic in mn oog en het kietelt
wel een duidelijk teken dat ik vandaag niks meer voor mn studie mag doenquote:
ff met een schaar in je oog prikken, gaat het gekriebel wel wegquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:08 schreef Fha het volgende:
Ik heb een zenuwtic in mn oog en het kietelt
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:11 schreef Aarti het volgende:
of met een hamer op je wijsvinger slaan. dan voel je niks meer van je oog.
Vind ik beide niet heel goeie ideeën eigenlijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
ff met een schaar in je oog prikken, gaat het gekriebel wel weg
ik doe ook niks meer, ik ben klaar met mijn tentamensquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:10 schreef Fha het volgende:
[..]
wel een duidelijk teken dat ik vandaag niks meer voor mn studie mag doen
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
ff met een schaar in je oog prikken, gaat het gekriebel wel weg
wat een geweldige ideeën hebben jullie vandaagquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:11 schreef Aarti het volgende:
of met een hamer op je wijsvinger slaan. dan voel je niks meer van je oog.
Je hebt een goeie dag vandaag heh?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:14 schreef Klonk het volgende:
dan met een kettingzaag je hoofd open zagen, je hersens even op een bordje, wel ff een verlengsnoertje gebruiken voor je zenuwen, dan kun je ff heel relaxt aan de achterkant van je ogen krabbelen
Waarom meteen zo grofquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:14 schreef Klonk het volgende:
dan met een kettingzaag je hoofd open zagen, je hersens even op een bordje, wel ff een verlengsnoertje gebruiken voor je zenuwen, dan kun je ff heel relaxt aan de achterkant van je ogen krabbelen
ik, altijdquote:
je bent geen meisje?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
omdat subtiel en lief voor meisjes is
Die vind ik dan nog wel leuk eigenlijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:17 schreef Klonk het volgende:
Fha, Fha, ik heb iets bedacht, met een stukje ijzerdraad via je oren naar binnen gaan en dan een beetje rondporren tot je iets achter je ogen voelt
ff voelen,quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:17 schreef Klonk het volgende:
Fha, Fha, ik heb iets bedacht, met een stukje ijzerdraad via je oren naar binnen gaan en dan een beetje rondporren tot je iets achter je ogen voelt
te subtiel dus...quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Die vind ik dan nog wel leuk eigenlijk![]()
Subtiel maar toch heel bloederig en destructiefquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ff voelen,
aaaaaaaaaaaah, lekker, hmmmm
nee, sorry...
wooooehquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:19 schreef cablegunmaster het volgende:
btw muck je bent admin op die sitenietdat het veel voorstelt!!!!!!!!
als je maar geen klanten verwijdert
Kuukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |