Je bied ¤500 euro voor bonnen met een totaalwaarde van ¤1000? Nee, sorry.quote:
Dit gaat wat meer de goede kant op maar ik vind het nog steeds beetje te mager.quote:
Of een camera, magnetron, wii enz enzquote:Op donderdag 29 januari 2009 03:04 schreef nachtdier2 het volgende:
Best aardige deal als je net op het punt staat om een LCD scherm ofzo te kopen.
Heh, vraag me dan toch af hoe je zonder problemen toch ervaring met de reparatiedienst hebt.quote:Heb daar al een lcd tv besteld zonder problemen en de reperatieservice was ook gewoon goed.
Dat een winkel een product verkoopt die naderhand een fabrieksfoutje had is denk ik niet echt de schuld van de winkel zelf. Maar ja, de bonnen zijn alleen daar te besteden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:46 schreef diomedes het volgende:
[..]
Heh, vraag me dan toch af hoe je zonder problemen toch ervaring met de reparatiedienst hebt.
Ik vind het ook een goede deal, ware het niet dat pixmania bekend staat als slechte/onbetrouwbare zaak.
Zijn de tegoedbonnen alleen daar te besteden?
Volgens mij heeft een collega van me nog eentje van ¤100 (de waarde van de bonnen hangen van af van je score bij ons bedrijf). Stuur maar een mailtjequote:
Te weinig sorryquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:17 schreef juniz het volgende:
Mochten ze nog niet weg zijn:
ik bied 550 euro voor de 500 en eentje van 250
Stuur maar een mailtje denk dat we er wel een deal hebbenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:21 schreef lvw88 het volgende:
Interesse in alle 3 tegelijk ivm aanschaf TV. Vanavond meer info, ook over de prijs (1000 800 is schappelijk)
Sorry na overleg hier thuis trek ik me terug. We waren op zoek naar een nieuwe tv incl muurbeugel etc, , hebben er al een uitgekozen, maar kiezen toch een andere winkel. Weet zeker dat je ze aan anderen kan verkopen, succes in ieder geval!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:15 schreef NatasjaLove het volgende:
[..]
Stuur maar een mailtje denk dat we er wel een deal hebben
Ik heb je een berichtje gestuurd.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:42 schreef johanmulder het volgende:
Mijn bod staat iig ook nog steeds. (750,- voor alle 3)
En dat bepaal jij natuurlijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:09 schreef PetervdK het volgende:
Knap, aangezien er al 2 voor Juniz zijn....
Ik snap het ook niet helemaal.. Hij biedt de vraagprijs..quote:
ze zijn buiten dit forum aan het discussierenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:50 schreef GieJay het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal.. Hij biedt de vraagprijs..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |