Je bied ¤500 euro voor bonnen met een totaalwaarde van ¤1000? Nee, sorry.quote:
Dit gaat wat meer de goede kant op maar ik vind het nog steeds beetje te mager.quote:
Of een camera, magnetron, wii enz enzquote:Op donderdag 29 januari 2009 03:04 schreef nachtdier2 het volgende:
Best aardige deal als je net op het punt staat om een LCD scherm ofzo te kopen.
Heh, vraag me dan toch af hoe je zonder problemen toch ervaring met de reparatiedienst hebt.quote:Heb daar al een lcd tv besteld zonder problemen en de reperatieservice was ook gewoon goed.
Dat een winkel een product verkoopt die naderhand een fabrieksfoutje had is denk ik niet echt de schuld van de winkel zelf. Maar ja, de bonnen zijn alleen daar te besteden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:46 schreef diomedes het volgende:
[..]
Heh, vraag me dan toch af hoe je zonder problemen toch ervaring met de reparatiedienst hebt.
Ik vind het ook een goede deal, ware het niet dat pixmania bekend staat als slechte/onbetrouwbare zaak.
Zijn de tegoedbonnen alleen daar te besteden?
Volgens mij heeft een collega van me nog eentje van ¤100 (de waarde van de bonnen hangen van af van je score bij ons bedrijf). Stuur maar een mailtjequote:
Te weinig sorryquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:17 schreef juniz het volgende:
Mochten ze nog niet weg zijn:
ik bied 550 euro voor de 500 en eentje van 250
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |