Ik zag het ja. Exact dezelfde titel ookquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:20 schreef Silenus het volgende:
Haha, twee gasten die op hetzelfde moment precies dezelfde topic openen.
Ronald Koeman en Ruud Gullit willen ook weer aan de slag bij een middenmoter.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:20 schreef -J-D- het volgende:
Ow ja, die is ook nog vrij.
Vind hem alleen geen charisma hebben, maar ja.
Als een van die twee het wordt, eet ik mijn seizoenskaart op.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ronald Koeman en Ruud Gullit willen ook weer aan de slag bij een middenmoter.
quote:
Ik hoop het, zo'n held weer op de Nederlandse veldenquote:
NEC gaat zonder coach verder?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:43 schreef wise het volgende:
nu al speculaties wie em op gaat volgen bij feyenoord?
Die zit bij twente 2de elftalquote:
Als dat gebeurt dan ga ik tijdens de volgende Feyenoord - Ajax streaken in de Kuipquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:47 schreef DJ_Ryow het volgende:
Gio, leider van de spelersgroep, stop met voetballen en wordt direct hoofdcoach van feyenoord. Timmer wordt zijn assistent terwijl Makaay en Lucius de scouting in gaan.
Ja.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:55 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Waar zit die eigelijk nu? Jong Ajax?
Oja, die mag het ook wel worden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:16 schreef Grulez het volgende:
Ik vind Erwin Koeman wel een geschikte kandidaat, maar ja die zit niet zonder club.
Spuit 11.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:26 schreef golfer het volgende:
Opvolger van Been bij F'noord?
Is dat niet een beetje vroeg om daar over te speculeren?
Je zit in het 'nieuwe trainer voor NEC-topic'.. Heeft niets met ontslagen te maken..quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:04 schreef 2Drix het volgende:
wtf al die ontslagen
kredietcrisis in de eredivsie
Waarom de Boer die heeft totaal geen ervaring.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:29 schreef endr0me het volgende:
Geen brands, dan krijgen we van dat saaie voetbal.
Frank de Boer
Weer een kandidaat erbij.quote:FC Omniworld breekt met trainer Boeve
FC Omniworld neemt afscheid van trainer Peter Boeve. De oud-Ajacied is woensdag op non-actief gesteld bij de eerstedivisieclub. Hij moet vertrekken wegens de slechte resultaten. FC Omniworld staat in de Jupiler League op de laatste plaats.
Vergeet Martin Drent niet hè.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:07 schreef hoM3r het volgende:
John de Wolf of Ton Ojers zijn de enigen die ik accepteer.
Zelfde bij van Basten maar dat maakt iemand nog niet meteen een goede coach.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:41 schreef endr0me het volgende:
Als je de Boer hoort praten over voetbal, dat is gewoon één en al kennis.
Vind het niet zo'n gek idee eigenlijk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:43 schreef endr0me het volgende:
Ow? nou ik vind Marco nooit zo verstandig over voetbal praten hoor.
Misschien is het ook gewoon een beetje gevoel, ik heb er wel vertrouwen in.
Die tekent een dezer dagen bij Reading als veldtrainer.quote:
Heeft Rutten, ondanks dat hij nog niet weg is bij Schalke, aangegevn terug naar NL te willen? Mja, ik zie hem eerder bij PSV belanden. Enige wat hem misschien naar NEC trekt is dat hij uit de regio komt en vroeger zelfs NEC-supporter was.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:53 schreef BasNijmegen het volgende:
Rutten heeft aangegeven dat hij naar NL wil, en ben benieuwd hoe ze daar de winterstop uitkomen, anders zie ik 'm zeker vertrekken eind van dit seizoen. Menzo is zeker wel haalbaar, Verbeek is een vrij man, etc etc
zat op men werk en dan heb je niet altijd tijd om alles te lezen dacht nog even dat Feyenoord een ad interm ging halen maar Vlemmings blijft dus.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:59 schreef Reddiablo het volgende:
die van Feyenoord... die weet ik wel... :p
en dan de gehele selectie na de wedstrijd in de stad tegenkomenquote:
Menzo lijkt me wel een goede ja.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:34 schreef BasNijmegen het volgende:
Stevens is nu ook weer vrij, en wil in NL blijven......
Brands is te soft voor NEC, we moeten aanvallend blijven.....
Namen die mij door de hoofd spoken zijn: Verbeek, Menzo, Rijkaard, Rutten en Adriaanse
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |