*kuch* iDeal *kuch*quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:36 schreef Koewam het volgende:
neteller.com, maar de procedure om daar een cc aan te vragen gaat ook een week overheen.
IDeal is handig maar werkt alleen in NL...quote:
das waar...quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
IDeal is handig maar werkt alleen in NL...
Gewoon een online winkeltje in de US waar je alleen per cc kan betalen.quote:
Dat is juist het probleem. Ik heb een sterk variabel inkomen, dus ik kom niet in aanmerking voor een cc.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:02 schreef __Saviour__ het volgende:
overigens is een echte creditcard aanvragen een kleine moeite en je weet maar nooit wanneer je het nodig hebt (ergens in het buitenland wellicht eens). Als je een stabiel inkomen hebt en geen grote geregistreerde schulden, kun je er zo eentje aanvragen
niets, maar TS klaagt dat hij moet betalen met een CC en linkt vervolgens naar een site waar ze iDeal aanbieden als gevraagd wordt om welke winkel het gaat. En pas de post hierboven vermeldt hij dat het om een andere winkel gaat (waardoor mijn post weer nergens opslaat)quote:
Ik heb ook gedaan. Werkt prima. Zelfs met mijn inkomen van +-150 euro in de maandquote:Op zondag 1 februari 2009 20:11 schreef Joshua1990 het volgende:
Ik probeer nu via de Postbank een studenten Credit Card te krijgen aangezien ik daar ook een studentenrekening heb.
Ik heb zelfs een creditcard en ik ben student (zonder inkomen op het moment van aanvragen 4 jaar geleden)quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:17 schreef F04 het volgende:
[..]
Gewoon een online winkeltje in de US waar je alleen per cc kan betalen.
[..]
Dat is juist het probleem. Ik heb een sterk variabel inkomen, dus ik kom niet in aanmerking voor een cc.
Lijkt mij wel jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:37 schreef trifko het volgende:
werk dat wirecard gedoe ook bij sites als Abercrombier & Fitch.. dan kan ik eindelijk iets uit de USA bestellen.
Studentenrekening neem ik aan?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:21 schreef aaipod het volgende:
Ik heb zelfs een creditcard en ik ben student (zonder inkomen op het moment van aanvragen 4 jaar geleden)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |