Wij willen het hier graag wel weten. Gewoon omdat we allebei nieuwsgierig zijn. En stiekem ook een beetje uit practisch oogpunt. Het fantaseren over of je een jongen of meisje krijgt lijkt mij net zo leuk als het gericht spulletjes kunnen kopen voor je kleine kindje. Ik ben alleen te nieuwsgierig om te wachten

seilram, ik ben geen surprise-ei

hahaha de tranen lopen over mn wangen
En peterfan, ik snap denk ik wel wat je bedoelt dat je het jammer vindt enzo en ieder zn eigen keuze vooral, maar zoals het er nu staat lijkt het net of jij je vrienden jouw keus oplegt. Snap je wat ik bedoel? Die zijn misschien wel hartstikke blij met hun ventje of meiske, maar jíj wilt het niet weten en dus mogen zij niets tegen je zeggen, terwijl het hun kind is en niet dat van jou. Als vrienden zoiets tegen mij zouden zeggen dan zou ik het ze niet direct vertellen maar ik ga er zeker geen geheim van maken en als ze op een verjaardag ofzo ergens zijn en het komt ter sprake dan heeft men gewoon pech.
Namen hebben we al compleet, maar die houden we wel geheim. Gewoon om het simpele feit dat ik wel eens denk van oooooh wat nou als je twee dagen voor de bevalling ineens een andere naam wilt

en gewoon omdat het dan toch nog als een klein geheimpje tussen mn lief en mij voelt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回