abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65485546
De prijzen verschillen flink zie ik inderdaad. Maar als ik dan toch nog een extra echo zou laten maken dan wil ik wel ook meteen een 3d echo met mooie kleurfoto's enzo. Dan betaal je wel wat meer maar dan heb je natuurlijk ook wel wat
Vandaag over een maand hebben we eerst de 20-weken echo dus nog eventjes geduld.

Ik ga nu richting school voor mijn allerlaatste dag op school
pi_65485584
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:17 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
MeNicole ik bedoelde meer dat ik dan tenminste nog geen kleertjes kan kopen enzo
30 euro is niet duur. Dat wiegje is echt super schattig!!
Maar die kleertjes heb je toch allemaal wel nodig hoor
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_65485613
Bij dat echobureau waar wij heengaan, is het zo druk, dat je wel al ruim vantevoren moet reserveren, anders kun je niet eens in de week dat je zou willen. De 18-weken echo was de allerlaatste afspraak in die week, anders zou het een dikke week later worden.
Daarom ook maar meteen die van 25 weken afgesproken. Het kan maar gereserveerd zijn

fijne laatste dag Flower
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65485661
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:34 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Maar die kleertjes heb je toch allemaal wel nodig hoor
Ga me nou niet ompraten

En nu ga ik echt anders ben ik straks nog voor het eerst in 4 jaar te laat ook.
pi_65485882
Laatst had ik ook op een internet site van een echo bureau gezien dat ze geslachtsbepaling vanaf 18 weken doen, dus ik bellen voor een afspraak. Krijg ik aan de telefoon een verhaal dat het pas vanaf 20 weken kan... Waarom ze dan op hun site 18 weken hebben staan werd me echt niet duidelijk... Maar goed.. ik wacht wel gewoon tot de 20 weken echo (6 feb) , en hoop maar dat ze het dan wel kunnen zien, en anders maak ik daarna gewoon snel een afspraak voor een pretecho.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_65486212
pff, hier de hele nacht last gehad van mijn buik, eng gewoon. Ondanks dat ik eigenlijk voor 99% zeker weet dat het mijn darmen zijn. Nooit geweten dat dat zo'n pijn kon doen. Nu is het afgezakt, kan ik mooi nog een halve dag gaan werken en daarna naar de fysio. En morgen echo!
Happy, ik weet dat je dit niet meer leest, maar ik duim voor je!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:54:31 #32
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_65486272
Miss_sly, wat een fijne uitkomst! Gefeliciteerd.

Rockabella ook gefeliciteerd!! Kei leuk

En happy.. pff je bent bijna aan de beurt!! Spannend Mefke, jij morgen ook een echo! (ik had ook veel krampjes in het begin omdat je baarmoeder dan groeit zei mijn VK).
Niet mieten! Door gieten!
pi_65486362
Oooh BE ik snap je twijfels wel hoor over wel of niet het geslacht willen weten manlief had dat ook heel erg en ik ook een beetje, want zou ik teleurgesteld zijn als het "weer" een meid zou zijn?.... Nope was meteen mijn antwoord en daarom was ik er van overtuigd dat ik het deze keer wel wilde weten al was alleen omdat ik dan nu gericht op kleuren kan kopen creme of wit is zo saai die eerste dagen en lastig te vinden ook
Ander voordeel is nu dat ik ook een hoop roze dat op zolder ligt kan verkopen
(en natuurlijk werkte de anti climax van vorige keer mee in onze keuze .... 9 maanden niets weten, bij de ks zoooo het is een meisje maareh dat wisten jullie vast al na al die echo's .... euh nee dat wisten we dus niet.

Poeh ik kijk normaal niet zo lang naar de OP maar ik sta al best ver bovenin en het voelt nog alsof ik zo kort zwanger ben.... de tijd vliegt vergeleken bij de eerste keer. Toen zei iedereen geniet er maar van het is zo voorbij en ik vond het toch laaaaaaang duren.... nu klopt dat cliché al aardig.
Mama van Isa en Ties
  woensdag 28 januari 2009 @ 12:05:06 #34
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65486644
Marlieske ik ben het helemaal met je eens! Wat sta ik alweer hoog op het lijstje! Brrr...

Ik ga ook maar eens bellen voor een 26/27 weken pretecho. Weer even lekker gluren!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_65487000
Wij wisten niet wat het zou worden en ik vond die verrassing juist geweldig! Een zoon!!! Wow

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje jammer dat zo veel mensen het al willen weten, en het dan ook nog vertellen. En sommigen gaan zelfs nog verder, die vertellen ook de naam al (en ik zag hier zelfs iemand die het geboortekaartje al maanden van te voren liet zien... ).. Jammer vind ik het.

Ik wil het van vrienden dan ook nooit weten en merkte dat iedereen het bij ons ook zo leuk vond dat het een verrassing was.
pi_65487338
Ik zou het wel willen weten, juist omdat het me eigenlijk helemaal niks uitmaakt wat het wordt. Ik kan me ook niet voorstellen dat op het moment dat je bevalt van een écht, prachtig, eigen mensenkindje, "de verrassing" van het geslacht zo belangrijk zal zijn. Ik weet niet of ik het zo goed verwoord, maar ik krijg het er niet anders uit

Bij ons blijft het wel onbekend tot aan de geboorte, omdat manlief het absoluut niet wil weten. Ik mag het wel weten, zolang ik m'n mond maar hou tegen hem... nee, dát gaat werken
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 28 januari 2009 @ 12:30:21 #37
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65487591
peterfan, eerlijk gezegd vind ik je reactie een beetje vreemd. Laat een andermans keus toch in zijn waarde. Ik ben blij dat een ieder het voor zichzelf mag bepalen en snap juist helemaal niet waarom mensen niet willen weten of het een m of een f is.

Destijds heb ik ook wel verteld dat het een kereltje werd. Ik was zo blij, maar met een meisje zou ik net zo blij zijn en dezelfde tranen hebben gehad. En de blijdschap toen hij er eenmaal was werd er helemaal niet minder om en de spanning ook niet...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65487660
Het maakte ons ook echt niet uit, onze reactie was bij een dochter precies hetzelfde geweest, maar juist ook tijdens de zwangerschap vond ik het zo leuk om te fantaseren, bakerpraatjes te horen en dan te kijken welke kwaaltjes wat zouden kunnen betekenen etc. Vond het gewoon echt heel leuk en bijzonder en wil het bij een evt. volgende dan ook absoluut weer niet weten.

Maar innepin, betekent dit nu echt dat jij het straks wel weet en je man niet, met het gevaar dat je je mond voorbij praat?
pi_65487704
Op het moment dat de kleine geboren werd was ik er helemaal niet mee bezig wat het was. Pas na een tijdje vroeg de vlos of we al hadden gezien wat het was. Toen hadden we zoiets van: Ohja das ook wel leuk om zeker te weten!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 28 januari 2009 @ 12:33:24 #40
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65487728
Ik vond het allemaal veel tastbaarder worden toen ik eenmaal wist wat ik aan het dragen was.
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 28 januari 2009 @ 12:34:11 #41
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65487765
Wij willen het wel allebei weten. Mij lijkt het juist geweldig om te weten wat er rondhobbelt in je buikje.

Ikzelf zie niet in dat DEverrassing pas na de geboorte hoeft te komen. In onze omgeving is het normaal dat we redelijk veel van tevoren al weten (niet maaaaaanden, maar toch), en waarom ook niet? Ik vind daar niets jammers aan.

Als mensen niets willen weten, ook prima, vertellen we niets.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  woensdag 28 januari 2009 @ 12:36:14 #42
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_65487830
Ik weet ook wat het word. Ik ben geen surprise ei, maar een vriendin van mij wil het niet weten. Prima. Maar ik vind het dan wel raar dat zij tegen mij zegt: Wat stom dat je het al zegt!! Nou en? Het is mijn kind. Mag ik toch zelf weten, net zoals jij het niet wil weten. Ben het helemaal met rockabella eens.

[ Bericht 0% gewijzigd door seilram op 28-01-2009 12:52:10 ]
Niet mieten! Door gieten!
pi_65487986
Iedereen moet het lekker zelf weten natuurlijk. Ik zeg alleen dat ik het jammer vind dat mensen het wel willen weten en vertellen. Jullie zeggen dat je het niet snapt dat mensen het niet willen weten. Volgens mij laten we elkaar op deze manier evenveel in onze waarde...
pi_65488072
Ik snap juist al dat geheime gedoe niet eigenlijk... waarom moet je al die dingen geheim houden? Tis nu eigenlijk zo dat ik naam en geboortekaartje enzo geheim hou omdat het zo hoort ofzo... maar eigenlijk vind ik het echt zo´n onzin.
En als je met 20 weken het geslacht te horen krijgt, is dat toch net zo´n grote en fijne verrassing als wanneer je het bij de geboorte te horen zou krijgen? Ik snap het verschil niet zo goed...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_65488119
Als jij het graag wil vertellen dan doe je dat toch lekker! Zou me dan niet tegen laten houden door " wat hoort"...
pi_65488340
Wij willen het hier graag wel weten. Gewoon omdat we allebei nieuwsgierig zijn. En stiekem ook een beetje uit practisch oogpunt. Het fantaseren over of je een jongen of meisje krijgt lijkt mij net zo leuk als het gericht spulletjes kunnen kopen voor je kleine kindje. Ik ben alleen te nieuwsgierig om te wachten

seilram, ik ben geen surprise-ei hahaha de tranen lopen over mn wangen

En peterfan, ik snap denk ik wel wat je bedoelt dat je het jammer vindt enzo en ieder zn eigen keuze vooral, maar zoals het er nu staat lijkt het net of jij je vrienden jouw keus oplegt. Snap je wat ik bedoel? Die zijn misschien wel hartstikke blij met hun ventje of meiske, maar jíj wilt het niet weten en dus mogen zij niets tegen je zeggen, terwijl het hun kind is en niet dat van jou. Als vrienden zoiets tegen mij zouden zeggen dan zou ik het ze niet direct vertellen maar ik ga er zeker geen geheim van maken en als ze op een verjaardag ofzo ergens zijn en het komt ter sprake dan heeft men gewoon pech.

Namen hebben we al compleet, maar die houden we wel geheim. Gewoon om het simpele feit dat ik wel eens denk van oooooh wat nou als je twee dagen voor de bevalling ineens een andere naam wilt en gewoon omdat het dan toch nog als een klein geheimpje tussen mn lief en mij voelt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 28 januari 2009 @ 12:55:11 #47
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65488444
Maar waarom vind jij het dan jammer dat andere mensen het willen weten en vertellen? Omdat jij het dan ook weet en dan een deel van de magie voor jou over wat anderen krijgen weg is?

Ik vind het praktisch en leuk om te weten dat ik nu een jongen krijg (hoef ik niet alle jurkjes weer te wassen), maar ik begrijp ook dat er mensen zijn die het niet willen weten. Dat vind ik niet specifiek jammer ofzo.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_65488494
Oooohja Memmel krijgt een ventje ik ben zo benieuwd naar de naam hè haha te erg. Dat zal een mooi koppel worden samen Anna en broertje.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65488504
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 12:52 schreef huuphuup het volgende:

En peterfan, ik snap denk ik wel wat je bedoelt dat je het jammer vindt enzo en ieder zn eigen keuze vooral, maar zoals het er nu staat lijkt het net of jij je vrienden jouw keus oplegt. Snap je wat ik bedoel? Die zijn misschien wel hartstikke blij met hun ventje of meiske, maar jíj wilt het niet weten en dus mogen zij niets tegen je zeggen, terwijl het hun kind is en niet dat van jou. Als vrienden zoiets tegen mij zouden zeggen dan zou ik het ze niet direct vertellen maar ik ga er zeker geen geheim van maken en als ze op een verjaardag ofzo ergens zijn en het komt ter sprake dan heeft men gewoon pech.

Namen hebben we al compleet, maar die houden we wel geheim. Gewoon om het simpele feit dat ik wel eens denk van oooooh wat nou als je twee dagen voor de bevalling ineens een andere naam wilt en gewoon omdat het dan toch nog als een klein geheimpje tussen mn lief en mij voelt.
Oh, dat bedoel ik helemaal niet hoor! Als zij het willen vertellen (en ik kan me voorstellen dat je het, als je het eenmaal weet, wel van de daken kunt schreeuwen) dan wil ik het wel horen hoor. Kan ik alvast op een cadeau uit . Ik bedoel meer " ik wil het liever niet weten". Vind het gewoon leuker als het een verrassing is

En dat laatste wat jij zegt, over de geheimpje samen over die namen, dat vind ik ook. Is toch leuk om dan toch nog iets samen " geheim" te hebben!
pi_65488600
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 12:57 schreef peterfan het volgende:

[..]

Oh, dat bedoel ik helemaal niet hoor! Als zij het willen vertellen (en ik kan me voorstellen dat je het, als je het eenmaal weet, wel van de daken kunt schreeuwen) dan wil ik het wel horen hoor. Kan ik alvast op een cadeau uit . Ik bedoel meer " ik wil het liever niet weten". Vind het gewoon leuker als het een verrassing is

En dat laatste wat jij zegt, over de geheimpje samen over die namen, dat vind ik ook. Is toch leuk om dan toch nog iets samen " geheim" te hebben!
in dat geval heb ik verkeerd gelezen, excuus
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')