eerste is nog duur ; ondanks als je er veel koopt ;quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:53 schreef g0dz0r het volgende:
Ik heb weer wat sites gevonden:![]()
www.liangdianup.com (alleen voor grote aantallen interessant)
www.yoocart.com (voor mensen die tattoo guns en kogelvrije vesten zoeken)
www.suntangec.com
www.tomtop.com
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:21 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Op die suntangec hebben ze ook allemaal lacoste polo's vast nep
Daarom heb ik dat er ook bijgezet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:41 schreef Downstar het volgende:
[..]
eerste is nog duur ; ondanks als je er veel koopt ;
Zo'n vest kan best handig zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:53 schreef g0dz0r het volgende:
Ik heb weer wat sites gevonden:![]()
www.liangdianup.com (alleen voor grote aantallen interessant)
www.yoocart.com (voor mensen die tattoo guns en kogelvrije vesten zoeken)
www.suntangec.com
www.tomtop.com
Hier heb je een triple:quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:05 schreef Junkie het volgende:
Mijn bestelling is ook binnengekomen.![]()
14ejanuari besteld, 23e verstuurd en 29e ontvangen.
[ link | afbeelding ]
Wat ik niet bij DX heb gevonden is een RCA female to female adapter
Of hebben jullie die welleens voorbij zien komen?
[ afbeelding ]
Dat is snel zeg!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:05 schreef Junkie het volgende:
Mijn bestelling is ook binnengekomen.![]()
14ejanuari besteld, 23e verstuurd en 29e ontvangen.
Mijne de 20e al...quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:25 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dat is snel zeg!!6 dagen! Mijn pakketje is 21e verstuurd, nog niets binnen....
Daarom, hopelijk komen ze nog morgen of overmorgenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:27 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Mijne de 20e al...
Voorheen al mijn bestellingen (vier) binnen de 7 á 8 dagen...
Voor zover ik heb gezien wel, daar heb ik ze namelijk op uitgezocht.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:58 schreef Bond het volgende:
[..]
Zo'n vest kan best handig zijn![]()
Zijn ze wel allemaal gratis verzenden?
Jottem, schrijven met 3 MB/s!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:26 schreef Jarno het volgende:
Never mind, de Makro heeft 16GB voor 17 euro..
't Is maar voor nood. Vandaar dat ik eerst op DX aan het zoeken was. Ik had sowieso geen 20MB beest verwacht voor een tientje he.quote:
Ach, een paar volle weekenden overwerk en de achterstand is weer ingelopen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:35 schreef Stinosss het volgende:
Hoelang zou DX wel niet bezig zijn om al die geplaatste bestellingen te processen :S. Ze hebben wsl echt een dikke achterstand opgelopen..
Ziet er niet goed uit denk ik helaas, Ik zie al van die vage forum berichten over hoe geweldig ze wel niet zijn , waarschijnlijk door hun zelf gepost.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:45 schreef Stinosss het volgende:
Iemand btw ervaring met de hierboven genoemde site http://www.suntangec.com ???
Het feit dat ik bij mijn registratie al al mijn adresgegevens moet opgeven voelt al niet lekker..![]()
Ikzelf zou er niet bestellen in ieder geval, het meerendeel van wat ze verkopen is nep of illegaalquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:45 schreef Stinosss het volgende:
Iemand btw ervaring met de hierboven genoemde site http://www.suntangec.com ???
Het feit dat ik bij mijn registratie al al mijn adresgegevens moet opgeven voelt al niet lekker..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |