*** Heb mijn wachtwoord ingevoerd bij .nl fucking lul die ik ook ben.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:30 schreef Metal666 het volgende:
[..]
heb je wel www.dealextreme.com gedaan en niet www.dealextreme.nl? Ik krijg ook ads bij .nl
Volgens mij kan het geen kwaad, naar mijn weten is de .nl slechts een refferer van iemand.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
*** Heb mijn wachtwoord ingevoerd bij .nl fucking lul die ik ook ben.
Verander hem gewoon bij de echte DXquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Oke, nja ik verander zowieso even mijn wachtwoordquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Volgens mij kan het geen kwaad, naar mijn weten is de .nl slechts een refferer van iemand.
Net als 200mw.com of iets dergelijks.
Ik zou persoonlijk voor deze gaan: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18470 die heb ik ook besteld en komen bij mij volgende week aan denk ik..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:04 schreef -Trinity- het volgende:
Weet iemand of de iPod earphones die ze daar aanbieden voor nog geen 2 dollar van goede kwaliteit zijn? Ik heb er weer een stel gesloopt en ik heb geen zin om er 35 euro voor neer te leggen als ik er tien voor nog minder geld kan krijgen.
Dat kan vriendelijker, maar je hebt wel gelijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:42 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Kneus![]()
Hij vraagt of er zoiets op DX staat, niet op google of andere sites
Zijn ze ook geschikt voor kleine oren? Ik heb nu een paar Sennheisers versleten die steeds uit mijn oren bleven vallen omdat de dopjes te groot waren..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:14 schreef Dionysiou het volgende:
Ik zou persoonlijk voor deze gaan: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18470 die heb ik ook besteld en komen bij mij volgende week aan denk ik..
Voor ¤6 ongeveer heb je ze. Is ook waarschijnlijk beter dan die 2$ dingen.
sowieso zijn die apple dopjes niet van goede kwaliteitquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:04 schreef -Trinity- het volgende:
Weet iemand of de iPod earphones die ze daar aanbieden voor nog geen 2 dollar van goede kwaliteit zijn? Ik heb er weer een stel gesloopt en ik heb geen zin om er 35 euro voor neer te leggen als ik er tien voor nog minder geld kan krijgen.
hoeveel wil je aan oordopjes besteden ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:19 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Zijn ze ook geschikt voor kleine oren? Ik heb nu een paar Sennheisers versleten die steeds uit mijn oren bleven vallen omdat de dopjes te groot waren..
''Voer'' je aansteker dan ook niet opquote:Op vrijdag 30 januari 2009 @ 16:29 schreef JoPiDo het volgende:
voor iedereen die die gasaanstekers met blauwe vlam kopen:
vandaag bij de Gamma voor 6 euro een soldeerbrander gekocht waar een veel dikkere vlam uit komt en ook iets betrouwbaarder is dan die dingen van DX (en ik had hem nog echt nodig ook)
al die related filmpjes van een paar sec van DX productenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:29 schreef JoPiDo het volgende:
voor iedereen die die gasaanstekers met blauwe vlam kopen:
vandaag bij de Gamma voor 6 euro een soldeerbrander gekocht waar een veel dikkere vlam uit komt en ook iets betrouwbaarder is dan die dingen van DX (en ik had hem nog echt nodig ook)
Niet zoveel meer, ze gaan toch na een paar maanden kapot. Vorige setje Sennheisers waren 22 euro, dat besteed ik er niet snel weer aan, denk ik.quote:
Ja klopt, maar hij vroeg er om vooral met z'n sarcastische google link.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan vriendelijker, maar je hebt wel gelijk.
Chinees nieuwjaar ok, maar waarom moet elke doorgedraaide Chinees dan zonodig op een gong slaan en tegen de maan staan blaffen? Verzend mijn order stelletje spleetogenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:54 schreef Dionysiou het volgende:
Komt omdat ze chinees nieuwjaar hebben, vanavond/vannacht onze tijd gaan ze weer aan de bak
Copy paste?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:00 schreef Stinosss het volgende:
Gelukkig werk jij wel met oud/nieuw, en met de kerst ben jij natuurlijk ook van de partij?
Nee, maar ik werk dan ook niet voor DXquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:00 schreef Stinosss het volgende:
Gelukkig werk jij wel met oud/nieuw, en met de kerst ben jij natuurlijk ook van de partij?
Fijn dat ze weer beginnenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:58 schreef Stinosss het volgende:
Vaak rond 1uur snachts beginnen ze. Tenmiste dan krijg ik mailtjes dat mijn orders worden geshipped.
Moet je doen, houdt er wel rekening mee dat de douane ze graag in beslag neemtquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:53 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
daar ga ik eens fijn een zooitje van bestellen voor de komende zomer
Spuit 10 voor 1 dollar.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:38 schreef R4m0n_46 het volgende:
weet iemand trouwens hoeveel DX punten je ongeveer voor iets van $10,- moet hebben?
wil graag http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13858
dat duurt inderdaad nog een hele tijd. Dan moet je gewoon 1150 euro uitgeven voordat je die Mario kunt krijgen....quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:41 schreef MacorgaZ het volgende:
10 punten = $1, dus dat duurt nog wel even.
Wat doen jullie in godsnaam met zo'n pen? mensen opnemen? (welke spycam, welke type had je?)quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:25 schreef Joene94 het volgende:
Eindelijk m'n 4GB USB Spy Pen Camera binnen! En hij werkt perfect. Filmpjes zien er goed uit, en zelfs wanneer het een beetje donker is is de kwaliteit nog steeds goed. Ik vind de microfoon wel een beetje tegenvallen, omdat hij voor m'n gevoel erg hard staat (als je normaal praat hoor je het heel hard bij het filmpje). Dus dan maar wat zachter praten.
Dollar he, dus maar 900 euro ofzo. Dat valt nog mee.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:46 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
dat duurt inderdaad nog een hele tijd. Dan moet je gewoon 1150 euro uitgeven voordat je die Mario kunt krijgen....
Mijn iPod was ook nog geen 120 euro hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:50 schreef Andyy het volgende:
ze gaan niet binnen een paar maanden kapot
althans, hangt er vanaf hoe je er mee omgaat
en veel is relatief, mensen besteden wel 200+ euro aan een nieuwe Ipod en dan luisteren ze het met dopjes van een paar cent
Ik heb die en ik heb ze al regelmatig laten vallen en ze doen het nog gewoon goedquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:33 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mijn iPod was ook nog geen 120 euro hoor. Maar die oortjes die Dionysou aangaf van DX die gaan wel ff mee dus? Bestel ik die wel
.
Geen adapters gezien inderdaad, wel gewone, zie hier.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:04 schreef Syrena het volgende:
Heeft iemand op die sites ooit al eens een SD(HC) naar C-adapter gezien? Dus een CF-kaartje waar je een SD-kaartje in kun doen. Ik vind op DX niks, maar mss zoek ik op de verkeerde woorden.
shuriken inderdaad een mooi artikelquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:39 schreef -Trinity- het volgende:
Great. Ik zie ook fm converters staan, lijkt me ook wel handig... Hmz.
Edit: Holy shit, ze hebben ook shuriken. Damn.
Bedoel je deze http://www.yopool.com/uni(...)le-iphone-p-489.html ???quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Heeft iemand ervaring met YoPool.com (uit het lijstje in de OP)?
Kloppen de beschrijvingen daar een beetje, of niet?
Dat is namelijk de enige DX-a-like site die een mooie minimalistische iPhone 3G dock verkoopt, de rest is allemaal iPhone 1G only, en bij DX zelf 2x zo duur.
Nee, maar nu ik dat zo zie begin ik te twijfelen:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:32 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Bedoel je deze http://www.yopool.com/uni(...)le-iphone-p-489.html ???
Tja, als jongen uit de 3e klas is het natuurlijk leuk om in de les een beetje te kloten met zo'n pen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:51 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Wat doen jullie in godsnaam met zo'n pen? mensen opnemen? (welke spycam, welke type had je?)
Ja die had ik al gevonden tnx.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:11 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Geen adapters gezien inderdaad, wel gewone, zie hier.
Je besteld er 1500 keer per week wat, en vervolgens ga je naar een heel andere URL toe..?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Erg dom ja, deed het net weer maar wat wil je als je net terug bent van je werk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:27 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Je besteld er 1500 keer per week wat, en vervolgens ga je naar een heel andere URL toe..?Aderverkalking of zo?
![]()
SPAMquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:54 schreef pgsholland2001 het volgende:
is dit wel te vertrouwen?? scherpe prijzen anders...
Ik kijk zelf altijd naar de dagelijkse aanbiedingen, zoals ibood, 1dayfly, dagknaller, enzo.. Ze staan allemaal op
Das pech hebben. Misschien een microsd->CF adapter kopen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:09 schreef appelfapje het volgende:
Heb vandaag eens voor de verandering iets bij FP gekocht.
Een 2GB Compact Flash kaart namelijk.
Vandaag kreeg ik het spul binnen maar het was een 8GB Micro SD kaartje![]()
Ze hebben het dus verkeerd gestuurd.
Tja, misschien ondersteund zijn digitale camera dat niet..? OF zijn toestel waar die het op wilt gebruiken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:44 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Das pech hebben. Misschien een microsd->CF adapter kopen?
Gozer dat wordt sowieso ondersteund ga je inlezen ofzo.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:46 schreef Flubberbal het volgende:
[..]
Tja, misschien ondersteund zijn digitale camera dat niet..? OF zijn toestel waar die het op wilt gebruiken.
Ik ken geen apparatuur wat hiermee kan werken, meeste GPS'sen hebben een soort BNC aansluiting.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:36 schreef Flubberbal het volgende:
verkopen misschien?
Nee. ze zijn realistisch zwaar.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:24 schreef Flubberbal het volgende:
ik ben van plan een groot partij bbguns te importeren,.
zijn deze van plastic? zoja voelen ze ook goedkoop aan?
Het zijn geen high-end guns, maar ze kunnen ermee door.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:24 schreef Flubberbal het volgende:
ik ben van plan een groot partij bbguns te importeren,.
zijn deze van plastic? zoja voelen ze ook goedkoop aan?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1888quote:* FREE to Apply: Dedicated Drop Shipment Accounts *
.
Tired of adding 1888 to all of your orders? DX dedicated drop shipment service is now available. To learn more and to apply, send us an e-mail at sales@volumerate.com and we will walk over with you the many exciting advantages of the brand new drop shipping service. Some advantages include:
.
- Hassle-free batch order creation and batch payment
- Centralized package monitoring
- 1888 drop shipping service automatically applied to all orders
- All small drop shipping orders will appear on one centralized billing statement
- Custom branded labels
- Dedicated account manager to look after your packages and provide feedbacks
- Customized volume discounts
Hoe oud ben je als ik vragen magquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:35 schreef Flubberbal het volgende:
Weet iemand welke het beste is voor een beginner ? ik wil ze zelf eerst uittesten.
trouwens, kunenn ze bijv. van 1m afstand (als ikgoed mik) dwars door een appel heen??
Is dat niet gewoon Volumerate wat daar omschreven staat?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:30 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1888
Hehe, dat maakt me niet zoveel uit, als ik $10 kan besparen ga ik niet moeilijk doen dat ik 10ct misloopquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:54 schreef neo2000 het volgende:
Je krijgt alleen waarsch. geen DX points..
Vanuit de bak?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:51 schreef Flubberbal het volgende:
Heb alle type bb-guns die er waren en op voorraad zijn besteld. van ieder 1x . ik laat jullie weten
Wie zegt dat alles door de ''x-ray'' (quote:Op zaterdag 31 januari 2009 @ 20:11 schreef Granaatappel het volgende:
Messen en lasers kunnen makkelijk door de x-ray, maar zo'n BB-gun zien ze meteen. Ben benieuwd of 'ie er doorheen komt.
Nu niet meerquote:
Ultimate Ears super.fi 5 proquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:06 schreef Ayca het volgende:
welke oordopjes raden jullie aan?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 @ 21:09 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ultimate Ears super.fi 5 pro
Westone ES-3
Sennheiser IE-8
Phonak Audéo PFE
Shure SE-530
Westone 3
Etymotic ER-4p
prutserquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:55 schreef marp0 het volgende:
TVP
Ik heb mijn lamp van mijn slaapkamer gesloopt met die houten nunchaku![]()
En ik zie nu veel meer vette Nunchaku's en shurikens![]()
Binnenkort maar weer eens iets bestellen danmaar
ik heb het ook niet zo met silicone, daarom gebruik ik Comply foamiesquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook een paar niet in-ear doppen?
Ik heb namelijk die CX300's, maar ik gebruik nu altijd gewoon mijn ''normale'' dopjes, omdat ik dat hele in-ear niet prettig vind.
Bij welke oortjes zitten die?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:57 schreef Andyy het volgende:
[..]
ik heb het ook niet zo met silicone, daarom gebruik ik Comply foamies
Ik wil ookquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bij welke oortjes zitten die?
En kan je die ook kopen voor een CX300 bijvoorbeeld?
http://www.complyfoam.com/quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bij welke oortjes zitten die?
En kan je die ook kopen voor een CX300 bijvoorbeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |