Wordt een drukke agenda danquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
. Moet je zeker es doen. Gewoon een tijdstip in je agenda plannen
.
Slaapsequote:Trusten.
Biensur! Ik zal ff kijken:)quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:33 schreef broer het volgende:
Altijd leuk om te proberen: RJ, heb je ruimte voor een request? Dan graag de volle 5:53 minuten Teleskopia van Woost. (Eric Corton draait maximaal drie minuten.) En anders Ghostwriter van Headphone.
haha ja kwestie van goed plannen!quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:00 schreef broer het volgende:
En dan ook nog Racoon na een minuutje afbreken. Dat is punten scoren!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:28 schreef DaMook het volgende:
Heej eindelijk weer leven hier.
Mogguh Roel.
Mijn todo lijstje is:quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:36 schreef borisz het volgende:
Goedenmorgen
Afmaaklijstje
-Bedrijvenspel resultatenverslag
- Bedrijvenspel websiteverslag
- Filosofie eindopdracht
- Bedrijvenspel PPT
Dat is nu afquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:36 schreef borisz het volgende:
Goedenmorgen
Afmaaklijstje
- Filosofie eindopdracht
- Bedrijvenspel PPT
Succesquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:36 schreef borisz het volgende:
Goedenmorgen
Afmaaklijstje
- Filosofie eindopdracht
- Bedrijvenspel PPT
Aardige plaat jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:01 schreef cosmick het volgende:
Die nieuwe Prodigy net klonk wel lekker vertrouwd, voorzover ik er wat van kon horen.
Yo SC!quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:13 schreef SilentChaos het volgende:
Inderdaad Cos, klonk erg terug naar de goeie ouwe tijd
Nu nog alle hophip eruit en wat meer 3v12. Dan heb je een hele goede zenderquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yo SC!
Ja, gewoon van die fijne gezellige breakbeats. Wel okay dat 3FM dat dan wel weer oppakt.
Hiphop mag er wel in, maar wel goede hiphop. Niet die nare "urban" bagger.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Nu nog alle hophip eruit en wat meer 3v12. Dan heb je een hele goede zender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |