In het gat waar hij woont komt uberhaupt geen lichtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:56 schreef Smart_ass het volgende:
IN DAT GAT WAAR JIJ WOONT KOMEN NOOIT TEGENLIGGERS!!11![]()
Supersnel fietsen dan! Dat je dynamo vet snel rond draait!!!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:00 schreef henkdevlieg het volgende:
[..]
Dat lukt me dus nooit he. Op een fiets.
Waarschijnlijk TS.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:59 schreef veldmuis het volgende:
Ik reed laatst door zo'n gat, gewoon netjes met groot licht omdat ik geen reet zag, rijdt er zoeen debiele tegenligger die allemaal gaat seinen met z'n groot licht.
JA LUL, DAN ZIE IK HELEMAAL NIKS!!!!.
Waarom? Omdat het kan.quote:Op zondag 5 april 2009 14:44 schreef Starzky het volgende:
» Er is al 67 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
-nee, maar ik doe het toch-
Zo hee... EEN ECHTE LANDROVER MET KNOPJES?!!11@quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:25 schreef Ireyon het volgende:
Ik heb me ook weleens schuldig gemaakt aan rijden met groot licht bij tegenliggers, maar dat kwam omdat ik niet wist hoe die uit gezet kon worden. Die Land Rover had zo verdomd veel knopjes dat ik niks durfde aan te raken behalve de pedalen en het stuur enzo
sukkeltjequote:Op zondag 5 april 2009 14:44 schreef Starzky het volgende:
» Er is al 67 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
-nee, maar ik doe het toch-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |