Ik ben DeepinsideTraciquote:
Ik zal even een paar foto's zoekenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:02 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Bij wat voor kereltjes zit je in hemelsnaam in de klas?
Zwolleuuuquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zal even een paar foto's zoekenVoornamelijk tuig.
Joahquote:
Ik zou voor App. gaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:12 schreef CylonNL het volgende:
Dan nog even een vraagje tussendoor, op Vakantie, appartementen of hotel?
Het gaat om zuip vakantie in Lloret of Salou.
Ik probeer mijn kameraden ervan te overtuigen dat een Hotel met zwembad toch eigenlijk heel fijn is..
Joah.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Joah.
Maar opent dat subforum liefde & boys bij jou wel dan?
Aanbod bij Beachmasters en GoGo is nu al om te janken..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik zou voor App. gaanVeel meer vrijheid en in LLoret zijn er genoeg met zwembad. Condado in Lloret is geen aanrader trouwens
.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jongen, wat wil je nou bereiken dan, sukkel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh doe ik morgenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:15 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Aanbod bij Beachmasters en GoGo is nu al om te janken..![]()
Ga je presentatie voorbereiden btw
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:19 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hahahahaha, MBO!1!!!1Maar NG is ook kansloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I never workout
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:19 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hahahahaha, MBO!1!!!1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op de meet voelde ik me zelfs nog slimmer dan Maurits en Joey.
Je zag er niet uit als een MBO'erquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
Boeiend, ik kan iemand niet serieus nemen die zich stoer voelt ten opzichte van een MBO'er.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
Ja omdat ik bruin ben en maurits op een jostibandlid lijkt. Alleen MBO'ers beoordelen iemand op het uiterlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
Mensen die mij daarop afvallen, begin ik ook geen discussie mee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:21 schreef McFearless het volgende:
[..]
Boeiend, ik kan iemand niet serieus nemen die zich stoer voelt ten opzichte van een MBO'er.
omdatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je zag er niet uit als een MBO'er!
Korfbal, ontmoet hij ook moeilijk veel wijven.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:23 schreef reetveter het volgende:
(B)Martijn(B)(B) zegt:
maar ik moet geld apart leggen om te sporten Emo
(B)Martijn(B)(B) zegt:
maar ik moet nog eerst uitzoeken wat ik wil doen Emo
Help gers even aan een sport
Of ze lekker zijn is dan even niet belangrijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:25 schreef McFearless het volgende:
[..]
Korfbal, ontmoet hij ook moeilijk veel wijven.
Inderdaad, hij is dan weer in contact met vrouwtjes, dat is het belangrijkste.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:25 schreef McFearless het volgende:
[..]
Of ze lekker zijn is dan even niet belangrijk.
En dan kapot fijn onder de douche met dikke zeugenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:25 schreef McFearless het volgende:
[..]
Korfbal, ontmoet hij ook moeilijk veel wijven.
Gezamelijk douchen FTW!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:27 schreef McFearless het volgende:
[..]
Inderdaad, hij is dan weer in contact met vrouwtjes, dat is het belangrijkste.
Je tijd komt nog wel, knul.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:27 schreef McFearless het volgende:
[..]
Inderdaad, hij is dan weer in contact met vrouwtjes, dat is het belangrijkste.
Ontknaapt?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
En dan kapot fijn onder de douche met dikke zeugen![]()
![]()
![]()
GERS DAN KAN JE ONTKNAAPT WORDEN
wat een kankerwoord; ontknaapt
MBO'ers bijna altijd paupers zijn met bontkragen enzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
MBO'ers bijna altijd paupers zijn met bontkragen enzo.
En niet eens fatsoenlijk praten en alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |