Ik begrijp dat je deel 2 van 2 ontvangen heb (dit staat dik gedrukt op de orderenveloppe)en deel 1 dus niet?
Hebben ze toen je terugging nog een x gezocht voor je?Zo niet,morgenvroeg(half 9 ) gelijk bellen en vragen of ze nog een x voor je willen kijken.Of hij ligt daar nog ergens of in het ergste geval ligt die in het verkeerde filiaal.Doe rustig je verhaal en als ie daar niet ligt vraag dan of het mogelijk is om ze af te laten drukken in de snelservice.Sochtends vroeg moet dit redelijk snel gedaan kunnen worden. (alleen weet ik niet zeker of dit formaat afgedrukt kan worden in de snelservice,dit is per fotomachine verschillend)Hopelijk kan het zo opgelost worden voor je.Ik weet niet hoe laat je je assesment hebt,maar hopelijk heb je nog een beetje speling qua tijd.
Werkt dit allemaal niet:Consumentenservice bellen 020-3114800
Misschien is er nog wat te regelen met het fotolab icm een koerier oid.Orders worden een aantal dagen daar bewaard.Al denk ik dat er inmiddels wel teveel tijd overheen gegaan is,maar het is een poging waard.Doe rustig je verhaal en word vooral niet boos.Mijn ervaring is dat hoe bozer de klant word,hoe minder snel je iets gedaan krijgt.Is er echt niets meer te regelen,dan gewoon daar je geld terugvragen,als het goed is neemt consumentenservice wel contact op het filiaal.
Over je mail openen op de computer in het filiaal... tis niet dat ze daar geen zin in had,maar wij hebben geen internet in de filialen

Succes