Onderbouw me! Hoe je het ook wendt of keert, op een boos moment zijn de Palestijnen van hun land verjaagd en zijn de Joden daar neergestreken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Helaas ontbreekt elke onderbouwing van het volgens jou illegaal zijn ontstaan van Israel...
Dat is onzin. Het zijn juist de Joden die altijd werden verjaagd. Palestijnen (tenminste, de verzameling her en der uitgekotste Moslims die zich Palestijnen noemen) zijn zich pas gaan interesseren voor deze lap grond nadat de Joden er wat van dreigden te maken...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:42 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Onderbouw me! Hoe je het ook wendt of keert, op een boos moment zijn de Palestijnen van hun land verjaagd en zijn de Joden daar neergestreken.
Moet ik nouquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is onzin. Het zijn juist de Joden die altijd werden verjaagd. Palestijnen (tenminste, de verzameling her en der uitgekotste Moslims die zich Palestijnen noemen) zijn zich pas gaan interesseren voor deze lap grond nadat de Joden er wat van dreigden te maken...
Je moet niets, maar je mag wel inhoudelijk reageren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:55 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Moet ik nouof moet ik nou
? Je lijkt er alleen maar op uit te zijn om een rel te starten ofzo?
De inhoud of het volume van een voorwerp (lichaam, ruimtelijke figuur) is de grootte van het gebied in de ruimte (drie- (of hoger-) dimensionaal) dat door het voorwerp wordt ingenomen. Als basis in drie dimensies geldt dat de inhoud van een rechthoekig blok gelijk is aan lengte × breedte × hoogte. De inhoud van een voorwerp is nu bepaald door het aantal eenheden met lengte, breedte en hoogte elk 1 cm, dus inhoud 1 cm3, die in het voorwerp passen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je moet niets, maar je mag wel inhoudelijk reageren.
Wat vind jij van de verhouding tussen de liter en de cm3? Dat is ook nog een moeilijk punt in het conflict.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De inhoud of het volume van een voorwerp (lichaam, ruimtelijke figuur) is de grootte van het gebied in de ruimte (drie- (of hoger-) dimensionaal) dat door het voorwerp wordt ingenomen. Als basis in drie dimensies geldt dat de inhoud van een rechthoekig blok gelijk is aan lengte × breedte × hoogte. De inhoud van een voorwerp is nu bepaald door het aantal eenheden met lengte, breedte en hoogte elk 1 cm, dus inhoud 1 cm3, die in het voorwerp passen.
Dat geldt zowel voor Joden als Palestijnen.
Ik maak daarin geen verschil.
Hij is gewoon jou maar dan voor de andere kant.quote:
Het zijn juist de Palestijnen daar die 1 bepaalde soort willen, namelijk de Arabieren. Zij willen alle Joden weghebben.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:26 schreef Orwell het volgende:
die zionistische boevenbende doet in vele opzichten niet onder voor de Nazi's.
en toch wordt het door velen nog steeds goedgepraat met het "argument" van de holocaust...
wat hebben de palestijen met fokking Auschwitz te maken?
en dan iets anders:
sinds wanneer heeft een bepaald "ras" of "religieuze groep" eigenlijk recht op een eigen staat..?
hoe eng is dat eigenlijk: een land voor alleen maar leden van 1 bepaalde "soort"..?
welke dr Mengele heeft dat eigenlijk bedacht..dat Israel ?
en dat nota bene midden tussen de Arabieren..!
Je hebt nogal een karikatuur beeld van de geschiedenis van Israel. Wist je bijvoorbeeld dat er daar altijd Joden gewoond hebben?quote:wat voor ziek ( jaarlijks met vele miljarden aan wapentuig gefinancierd) expiriment is dit..?!
de stichting van de staat Israel is een van de grootste politieke misdaden allertijden,
en kan bijna niet anders dan armageddon-style eindigen...
mijn bet-overgroot vader komt uit Spanje..
geeft mij dat het recht om met m'n hele familie een Spaans dorpje te bezoeken, iedereen uit z'n huisje te rossen en er dan met z'n allen te gaan wonen..?
met als reden dat een stelletje Belgen onze huizen in brand hebben gestoken..
wtf?!
Halcon,wat een propagandistische kul&kolder. Ik vind het overigens veelzeggend dat je blijkbaar tevreden bent te leven met nagenoeg gelijke rechten. Bedankt dat je hiermee erkent dat Israel een racistische staat is, zelf zou ik nooit zover zijn gegaan, ik was zo naief om te denken dat alleen de palestijnen op west oever in apartheid leefden!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:58 schreef Halcon het volgende:
...
De Palestijnen en hun medestanders zoals de heer Van Agt beweren vaak dat de nederzettingen-activiteit illegaal is en roepen Israël op om alle nederzettingen te ontmantelen. In feite eisen ze dat elke Jood de Westelijke Jordaanoever verlaat. Dit is dus gewoon een oproep tot etnische zuivering. Hier staat tegenover dat binnen Israël Arabieren en Joden naast elkaar leven met nagenoeg gelijke rechten. De Palestijnse roep alle Joden uit de betwiste gebieden te verwijderen is niet alleen racistisch, het heeft ook geen basis in de wet of in de akkoorden tussen Israël en de Palestijnen.
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |