Dan was het topic al 5 pagina`s verder, zoals je zelf ook al zeiquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het een zij is...![]()
Nee. Mar vrouwen kunnen ook altijd zo zeuren als er veranderingen zijn...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:43 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan was het topic al 5 pagina`s verder, zoals je zelf ook al zei
Of bleef je me daarom aandacht geven
Veranderingen != zomaar dumpen van andermans problemenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Mar vrouwen kunnen ook altijd zo zeuren als er veranderingen zijn...
Ik? Een invasie team? Ik heb dan misschien een gespleten persoonlijkheid, maar om daar nu meteen een heel team van te maken...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
Veranderingen != zomaar dumpen van andermans problemen
Maargoed, een goed invasie team had dat wel geweten. Dat ben je dus niet. Dus het gaat ook nooit werken wat je wilt doen, anders had je me allang afgeleid met pics als deze....
[ afbeelding ]
Je bent zeker nieuw hierquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En nee, dat soort plaatjes zijn eigenlijk gewoon voor kansloze rukkerts van 35 jaar en hoger... En daar hoor je hopelijk niet bij...
Oh gossie. Ik postte voor de eerste keer in deze reeks. Kun je de tranen nog binnen houden van het lachen...quote:
Krijgen we dat nu hier nog een keer?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oeh. De vrouw waar het hele hattricktopic over ging.
Die 12 jarige pubertjes op het internet weten niet van ophoudenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Krijgen we dat nu hier nog een keer?
Nee. Ik wilde dat dishwa alleen even laten weten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Krijgen we dat nu hier nog een keer?
alleen als je tieten hebt.quote:
Ja, jij vast ook nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
Die 12 jarige pubertjes op het internet weten niet van ophouden
12 inderdaad. Heerlijk. Dan mag je tenminste sex hebben met een 14-jarige...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
Die 12 jarige pubertjes op het internet weten niet van ophouden
Oh, als je zo gaat doenquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
12 inderdaad. Heerlijk. Dan mag je tenminste sex hebben met een 14-jarige...
Van wie niet danquote:
we hebben hier één regel:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |