Je hebt ons allemaal geïnspireerdquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:50 schreef Anthraxx het volgende:
Zelfs zonder mij posten jullie ranzige plaatjes.
*Stil* *mooi*.
Het zit je niet mee met je werk hè?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:53 schreef CherryLips het volgende:
gvd, opdrachtgever neemt telefoon niet op en beantwoordt mails met vragen niet, lekker is dat, dit moet over drie uur klaar zijn.
Mij ook niet, maar ik kon zo gauw geen plaatrje van mooie tieten vindenquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt ons allemaal geïnspireerd.
Het valt de laatste drie weken wel weer mee, heb nu in één week meer werk gehad dan in november en december bij elkaarquote:
In een klein kamertje in huize Grafzicht.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij post met een rollator aan je vingers?
Dus morgen ga je klagen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:59 schreef Aarti het volgende:
ik wil helemaal geen dagje ouder worden!
Amersfoort hequote:Op woensdag 28 januari 2009 11:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In een klein kamertje in huize Grafzicht.
Redelijk amateuristisch idd.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het valt de laatste drie weken wel weer mee, heb nu in één week meer werk gehad dan in november en december bij elkaar. Maar ik vind het altijd knullig als zo'n bedrijf niet bereikbaar is, de hele dag.
Nog zo'n 10 uurtjes hier aanwezig zijn! Maximaal!quote:
Is er bier? Dan maakt het toch niet uit?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog zo'n 10 uurtjes hier aanwezig zijn! Maximaal!Oh. Wacht. Morgenavond bij mn borrel nog flink wat uurtjes.
.
True. En Josti komt niet. Want het is in een kroeg en die vindt hij eng.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er bier? Dan maakt het toch niet uit?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:17 schreef CherryLips het volgende:
irritante ... frontpage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |