Ik ook niet :")quote:
De diepere bedoeling achter die smiley ontgaat mij dan ook compleet...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:47 schreef Godtje het volgende:
Ik vind dat altijd zo gek, een kale kop met een baard.
Het zal remlof wel uitbeelden. Oh wacht, baard....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De diepere bedoeling achter die smiley ontgaat mij dan ook compleet...
Tja, als je niets met de kerstman hebt, maar wel met dat roodgeneusde hert....Maar waarom hebben ze dan geen geit voor moslims?quote:
Als het een hert moest voorstellen wat doet dat groene haar dan op zijn kop.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, als je niets met de kerstman hebt, maar wel met dat roodgeneusde hert....Maar waarom hebben ze dan geen geit voor moslims?
Uitgroeiquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als het een hert moest voorstellen wat doet dat groene haar dan op zijn kop.
Volgens mij is het een verwijzing naar een ex-mod van muziek. Eentje uit een heeeeeeeel ver verleden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:56 schreef Godtje het volgende:
Mosquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Meer details?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij is het een verwijzing naar een ex-mod van muziek. Eentje uit een heeeeeeeel ver verleden.
Een soort army Camouflage?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:59 schreef Anthraxx het volgende:
Dat is de Herne_the_hunter smiley. Een FokUser die vooral op het FOK!Eiland kwam. Het stelt een helm met gewei voor en geen hert met syndroom van down.
Ah, dat eiland dat voorloper was van second lifequote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:59 schreef Anthraxx het volgende:
Dat is de Herne_the_hunter smiley. Een FokUser die vooral op het FOK!Eiland kwam. Het stelt een helm met gewei voor en geen hert met syndroom van down.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:59 schreef Anthraxx het volgende:
Het eiland was tofquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dat eiland dat voorloper was van second life
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dat dus.
[ afbeelding ]
quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is dit?Ziet er niet uit als cola, is dat een soort sinas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |