met een kquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:29 schreef MissMSX het volgende:
Zo, en dan heb ik nu trek in een groot glas kola
Ah, daar hebben we Mr. Koolah himselfquote:
Qoolah dan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we Mr. Koolah himself
Dat heb ik lang niet gedaan!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 17:24 schreef Anthraxx het volgende:
Eerdaags ook maar weer pubquizzen denk ik.
Ook goedquote:
Ik ook niet :")quote:
De diepere bedoeling achter die smiley ontgaat mij dan ook compleet...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:47 schreef Godtje het volgende:
Ik vind dat altijd zo gek, een kale kop met een baard.
Het zal remlof wel uitbeelden. Oh wacht, baard....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De diepere bedoeling achter die smiley ontgaat mij dan ook compleet...
Tja, als je niets met de kerstman hebt, maar wel met dat roodgeneusde hert....Maar waarom hebben ze dan geen geit voor moslims?quote:
Als het een hert moest voorstellen wat doet dat groene haar dan op zijn kop.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, als je niets met de kerstman hebt, maar wel met dat roodgeneusde hert....Maar waarom hebben ze dan geen geit voor moslims?
Uitgroeiquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als het een hert moest voorstellen wat doet dat groene haar dan op zijn kop.
Volgens mij is het een verwijzing naar een ex-mod van muziek. Eentje uit een heeeeeeeel ver verleden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:56 schreef Godtje het volgende:
Mosquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Meer details?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij is het een verwijzing naar een ex-mod van muziek. Eentje uit een heeeeeeeel ver verleden.
Een soort army Camouflage?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:59 schreef Anthraxx het volgende:
Dat is de Herne_the_hunter smiley. Een FokUser die vooral op het FOK!Eiland kwam. Het stelt een helm met gewei voor en geen hert met syndroom van down.
Ah, dat eiland dat voorloper was van second lifequote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:59 schreef Anthraxx het volgende:
Dat is de Herne_the_hunter smiley. Een FokUser die vooral op het FOK!Eiland kwam. Het stelt een helm met gewei voor en geen hert met syndroom van down.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:59 schreef Anthraxx het volgende:
Het eiland was tofquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dat eiland dat voorloper was van second life
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dat dus.
[ afbeelding ]
quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is dit?Ziet er niet uit als cola, is dat een soort sinas?
Our core customer (Club/ cultural house):quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:35 schreef CherryLips het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fritz-kola
Als ik er ooit in de buurt ben ga ik het zeker proberenquote:
Kaartje op z'n nek?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Handig zo'n venstertje in je deurstond net een gast met een kaartje op zn nek, vast iemand die me iets aan wilde smeren, heb dus mooi niet opgen gedaan
De kerstman?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:30 schreef Memento-Mori het volgende:
*om zn nek, een pasje ofzo van t een of ander en een fel rode jas en een veeel te blij gezicht
Advocate?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Morgen belt de advocate terug en ik ben nu al zenuwachtig
Echt erg
Moet je niet bij de buren zijn? Eén topic verderop?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Echt erg
Logisch.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Echt erg
daar hebben ze het alleen over die meetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet je niet bij de buren zijn? Eén topic verderop?
Het medicatietopic? Nee, dat is Burdie.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet je niet bij de buren zijn? Eén topic verderop?
Hoe kan je je eigen kinderen nou niet meer willen zien?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar hebben ze het alleen over die meet
Dus ik kom even hier
Ik kom hier wel vaker trouwens
Ex wil kinderen nauwelijks meer zien, ik ga aan advocate regelen wat ik daaraan kan doen (extra alimentatie vanwege opvangkosten, of hem 'dwingen' ze op te vangen of zelf iets te regelen, maar dat laatste werkt ws niet)
Nog meer kliekjesgedrag en SC. Wie waarschuwt Re?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
daar hebben ze het alleen over die meet
Tijd is geld he. Als ze meer bij jou zijn kost het ook meer. Dus laat hem maar dokken dan!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ex wil kinderen nauwelijks meer zien, ik ga aan advocate regelen wat ik daaraan kan doen (extra alimentatie vanwege opvangkosten, of hem 'dwingen' ze op te vangen of zelf iets te regelen, maar dat laatste werkt ws niet)
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog meer kliekjesgedrag en SC. Wie waarschuwt Re?
Ik stook alleen anderen op, klikken doe ik niet aan...quote:
Iets met lonten en kruidvaten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stook alleen anderen op, klikken doe ik niet aan...
Altijd weer vrouwen... bahquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, das mijn gedachte, maar weet niet of dat kan.
Dus vandaar dat ik morgen even wil overleggen met mn advocate
En ik snap het ook niet
Ws zn vriendin
Kwam een vriend van hem tegen die zei dat het erop lijkt dat alles moet wijken voor zijn wereldje, dat hij nu dus om haar heen bouwt.
Heiligschennis...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:06 schreef Haynee het volgende:
Owh, en kliekjes zijn
Vooral met tomatenketchup erdoorheen
Nou ja, zij is stom, maar hij is wel degene die besluit natuurlijk, als zij zegt, ik wil ze vrijdag niet, kan hij zeggen: het zijn mn kinderen, die krijg je erbij...quote:
Ik prefereer curry.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:06 schreef Haynee het volgende:
Owh, en kliekjes zijn
Vooral met tomatenketchup erdoorheen
Hela curry. Natuurlijk.quote:
True, true... maar laat mij lekker denken dat alle vrouwen evil zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, zij is stom, maar hij is wel degene die besluit natuurlijk, als zij zegt, ik wil ze vrijdag niet, kan hij zeggen: het zijn mn kinderen, die krijg je erbij...
Doet ie niet.
Maar weet niet of het van haar komt hoor, want hij zegt nooit iets tegen me, alleen als hij iets van me wil.
En dan krijg ik een mailtje op mn oude adres
Haha. Grappig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Het medicatietopic? Nee, dat is Burdie.
Liever Eva, de slet!quote:
Ik verwachtte een plaatje van een slet...quote:
Oeh, ze heeft vast een bril opquote:
Ze geeft wel geile cursussen in differential and integral calculusquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verwachtte een plaatje van een slet...
Been there, done that...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:26 schreef Haynee het volgende:
Ze geeft wel geile cursussen in differential and integral calculus
Ze ziet eruit alsof ze niet al te zorgvuldig omgaat met het trimmen van haar lichaamsbeharing...quote:
Dan gaat ze maar terug naar de rimboe.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze ziet eruit alsof ze niet al te zorgvuldig omgaat met het trimmen van haar lichaamsbeharing...
Tuurlijk...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:37 schreef Haynee het volgende:
Ik ga morgen toch nog maar niet met de trein. Misschien donderdag wel
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tuurlijk...
Gaat er nog een bakje thee komen straks? Ik kan niet opstaan...
Lay all your love on me...quote:
quote:
Haai! Hoe is het?quote:
Stervensdruk. Twee van de topmensen van mijn project zijn de ziektewet in verdwenen. Dus ik mag nu fijn vliegende keepen voor het werk van de een en anderen coordineren in het werk van de ander. Chaos is goedquote:
Trientje!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 22:35 schreef nectarientje het volgende:
Zo! Ik ben weer thuis na een echt lekkere spinazielasagna van Plaat! Thnx again!
Had helaas wel net de bus gemist dus ik ben maar gaan lopenBest koud..
Ik ben nu pas thuis.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:35 schreef nectarientje het volgende:
Zo! Ik ben weer thuis na een echt lekkere spinazielasagna van Plaat! Thnx again!
Had helaas wel net de bus gemist dus ik ben maar gaan lopenBest koud..
Maandag. Morgen mijn laatste dag bij mijn huidige baas.quote:Op woensdag 28 januari 2009 @ 07:34 schreef Pheno het volgende:
Jij nu toch ook niet? of ben je al begonnen bij die andere zaak?
Hahaha, ow Q.quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:43 schreef Q. het volgende:
MNR!
Je bent zelf toch al het zonnetje in huis, jij hebt toch helemaal geen licht nodig?.
Is hij zo koud? of zo wit, dat kan ook?quote:
Hij is zo helder, Pheno, zo helderquote:Op woensdag 28 januari 2009 07:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is hij zo koud? of zo wit, dat kan ook?
Heerlijk iig wel.quote:Op woensdag 28 januari 2009 @ 07:51 schreef Anthraxx het volgende:
Heerlijk Helder Q?
Je sabbelt jezelf elke avond weer?quote:
quote:
Ik wilde net vragen of hij een rib heeft laten verwijderenquote:Op woensdag 28 januari 2009 07:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je sabbelt jezelf elke avond weer?
Op je duim he, perverselingen
Wel een effectenpedaalquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:22 schreef MNR het volgende:
Ik dacht bij de eerste aanwijzing een elec. gitaar, maar die hebben toch helemaal geen 'gaspedaal'?
Nou ja, hoor het straks
Oh, dat luister ik niet. Ik vind die ochtendshow verschrikkelijk. Maar goed, dat heb ik met de meeste ochtendshows. Ik wil rustig wakker worden ipv dat psychedelic chaos. Met lachband. Oh nee, dat van die lachband is 538.quote:
Die heb ik zelfs eenquote:
Al iets gehoord?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en ik heb muziek op mn mobiel en als ik zo de kelder in duik, zet ik 3 FM op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |