ik had ook nie gezien dat het topic al zo vol zatquote:
Mwah, ik zie mezelf nog niet in zon mooie jurkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb altijd gezegd dat ik wel wil trouwen. vooral in zo'n mooie jurk. Ja ik heb er een erg romantisch beeld bij/
als ik geen kinderen zou krijgen dan stopt mijn familielijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie ook het nut van trouwen niet in. Bedenk net dat in mijn familie niemand meer getrouwd is, van alle neven en nichten ben ik de enige zonder kids , maar niemand is getrouwd![]()
Bij mij staat de familielijn van mijn schoonfamilie op het spel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als ik geen kinderen zou krijgen dan stopt mijn familielijn
Ik heb negen nichten, geen neven
Mjah, ik heb ook altijd gezegd geen kids te willenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bij mij staat de familielijn van mijn schoonfamilie op het spel.
Wat een druk.
Lastig als je vriend/man er net zo over denktquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, mocht ik ooit nog willen gaan werpen, dan hou ik mn eigen naam zeker wel in ere hoor.
Kittiesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:30 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
even een tvp, voor als ik me verveel
De kitties zijn al de hele dag aan het mauwen, slapen moeten ze!
Euh?????quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:40 schreef oh-oh het volgende:
Als ik ooit ga baren word ik wss bammama heur
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mwah, ik zie mezelf nog niet in zon mooie jurk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |