meer van dat zulk tracksquote:Op zondag 1 maart 2009 11:51 schreef Hexagon het volgende:
Wat ik zo mooi vind is dat die oude rave feeling hier en daar de kop op steekt zonder echt retro te zijn zo ook in het geweldige warrio's dance.
Commanche = The Big Gundown van de Lost Beats ep.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:33 schreef TheSeeker_NL het volgende:
en ik ben benieuwd naar comanche!
ah ok! Maar IVM track mag wat mij betreft wel wegblijven, als Out of Space maar langskomt hoor, die mag niet ontbrekenquote:Op zondag 1 maart 2009 18:12 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Commanche = The Big Gundown van de Lost Beats ep.
Gister geen Out of Space gespeeld![]()
Het is inderdaad lokale tijd, ze zullen zo'n 1 uur en 20 minuten spelen denk ik gezien de huidige set list.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:51 schreef Thijsssss het volgende:
22.00 lokale tijd blijft kut, denk dat ik een slaapplaats ergens in de buurt moet gaan regelen, laatste trein vertrekt om 23.27
Nieuwendijk, Flying Pig heet het geloof ikquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:35 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Er is een youthhostel in adam volgensmij echt voor 15 eu's heb je dan een slaapplek... 24u open incl ontbijtje. Opzich wel een optie dus. Moet even aan wat vrienden vragen hoe 't precies heet mocht je geinteresseerd zijn.
PEACE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |