Op de laatste twee berichtjes van Huub op RM, is het equivalent van ruim tién volle topics aan reacties gepost!quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:52 schreef yvonne het volgende:
Tsja, no offence verder, maar er staan wel degelijk laakbare zaken op en zo draait Sly de site de nek niet om, maar doet hij het zelf.
Vrijheid van meningsuiting is mooi, maar strafbare uitlatingen is iets anders.
Nou nee maar hij helpt ook niet echt. Waarom meewerken aan deze onzin?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:06 schreef snetje het volgende:
en het is allemaal weer de schuld van Huub
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:21 schreef Noek het volgende:
Nu gaat het over het feit dat hij geen vader moet worden want er komt niks van hem terecht.
Te laat!Wij zijn geschokt!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:21 schreef Noek het volgende:
Nu gaat het over het feit dat hij geen vader moet worden want er komt niks van hem terecht.
Te laat!Wij zijn geschokt!
[ afbeelding ]
Mensen met een kleine penis?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Uiteraard maar die heeft ook mooi wat klikken erbij. Het is een soort van klik orgasme, denk ik. Jaap vond het ook enig toen zijn King Jaap site zoveel views had. Hoe meer klikken, hoe groter de penis. Het is een bevestiging van de populariteit alleen is deze populariteit een beetje twijfelachtig. En waar gaat het eigenlijk over??
leuk !!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:53 schreef blomst het volgende:
http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/
roel en Dido
Buig je al?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:03 schreef Suikeroom het volgende:
ik heb net ff bijgelezen, ik begrijp dat Sly de nieuwe Uri Geller is?
ook heel verhelderend ... Dido moest het maar uitmakenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:25 schreef beequeen het volgende:
Leuk interview van Roel en Dido. Die 2 hebben echt een hekel aan Huub, Roel zou hem verzopen hebben.
7.36 minuten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:32 schreef snetje het volgende:
[..]
ook heel verhelderend ... Dido moest het maar uitmakenvandaar dat ze toen zo sip bij het vuur zat ...
inrichting lijkt ook wel ietwat op BB...
maar heb ik nu de primeur gemist ofzo ....
Stom he!? Had het clipje gehoord:quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:13 schreef Suikeroom het volgende:
Bart Simpson suikeroom van Scientology
Weer een illusie aan scherven. Het viel al behoorlijk tegen dat de stem van Bart Simpson bij een klein middelbaar vrouwtje hoorde en nu blijkt dat vrouwtje ook nog eens lid van Scientology te zijn. Ze is bovendien geen Scientoloog die braaf haar kapitaal overboekt naar de rekening van de kerk en verder haar mond houdt over mini-aliens die uw en mijn lijf bevolken. Nee, Cartwright misbruikt Bart ook nog eens om zieltjes te winnen voor de waanideeën van L. Ron Hubbard. Ze heeft haar stem geleend voor robocalls waarin mensen uitgenodigd worden voor bijeenkomsten van Scientology. What's next? Straks blijkt Apu een Griekse Sefardische Jood te zijn en Homer een grijze man in een nog grijzer pak? Doh!
quote:
dat ze de daad gedaan hebbenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:32 schreef snetje het volgende:
[..]
ook heel verhelderend ... Dido moest het maar uitmakenvandaar dat ze toen zo sip bij het vuur zat ...
inrichting lijkt ook wel ietwat op BB...
maar heb ik nu de primeur gemist ofzo ....
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:42 schreef snetje het volgende:
[..]
oooooooooooooooooooooooooooooohhh ............oooooooooooooooooooohhhhh![]()
![]()
7.10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |